October 28, 2002
Blev lite orolig för min kära lilla syster igår kväll...
Hon satt och spelade ZooTycoon....
Helt plötsligt börjar hon gråta och ropa på mig, hon börjar skrika något om att jag har "förstört datorn och hennes spel"..
Det som hade hänt var att "hennes krokodiler rymde" på zoo tycoon.
Det var mitt fel eftersom jag ställt in något med datorn anser hon.
Jag vet inte, men har nån av era syskon spelat detta?? är det normalt att gråta när djuren rymmer??
Hon har nu svurit på att aldrig mer använda en dator i hela sitt liv och är helt otröstlig!
October 1, 2002
Newbie2K wrote: Blev lite orolig för min kära lilla syster igår kväll...
Hon satt och spelade ZooTycoon....
Helt plötsligt börjar hon gråta och ropa på mig, hon börjar skrika något om att jag har "förstört datorn och hennes spel"..
Det som hade hänt var att "hennes krokodiler rymde" på zoo tycoon.
Det var mitt fel eftersom jag ställt in något med datorn anser hon.Jag vet inte, men har nån av era syskon spelat detta?? är det normalt att gråta när djuren rymmer??
Hon har nu svurit på att aldrig mer använda en dator i hela sitt liv och är helt otröstlig!
Har en kompis vars lillesyrra vi alltid brukar förstöra Sims-spelen för. Rätt kul att dränka de inneboende i en pol etc.. Hon brukar också alltid gråta när sådant "råkar" hända - Vi är så onda
July 13, 2002
Det är väl normalt, inte konstigare än att man skulle börja gråta om ens skolarbete man lagt ner timmar på förstördes elelr nått.
En av mina syskon började gråta en slänga saker en gång när jag var tvungen att formatera datorn och inte kunde rädda hans filer; bilder, game saves internet adresser osv.
Själv gråter ja inte ofta... deppar bara ihop 🙄
June 3, 2001
Elias667 wrote:
En av mina syskon började gråta en slänga saker en gång när jag var tvungen att formatera datorn och inte kunde rädda hans filer; bilder, game saves internet adresser osv.
Det är därför man tar kopior på allt sånt dära..
Själv blir jag bara skitförbannad och surar nån timme, sen är det oftast glömt
June 28, 2001
Newbie2K wrote: har du provat att ta bort alla dörrar och avfyra en raket
btw, counter-strike.nu har en smiley som nh saknar, en skadeglad devil...
kolla i deras forum så får ni se... tycker nh borde skaffa den!
AHA ! den smileyn har jag letat efter, jag borde fan ha den som avtar, fast den jag har e rätt bra endå.
October 28, 2002
plz note: Min lillasyster e ett retard och befinner sig på en 8 årings nivå!
Hon har ju hoppat över alla tidigare stadier som tyder på någon form av psykisk utveckling, så jag tänkte försöka se till så att hon hoppar över fjortis stadiet och kommer direkt till stadiet efter.
Min första åtgärd var att spärra lunarstorm.
Vilket givetvis hade en baksida: Nu börjar hon bli anti-fjortis och estet aktivist! Hon har vänster åsikter...hmmm...kanske ska låsa upp lunar??
lr så e d n¨ån ond jävel som går o trycker i henne skiten...
snart demonstrerar väl hon mot mcdonalds också....
aj aj aj...
tycker endå att gråta och få totalt psykbryt över att ens krokodiler rymmer på ZooTycoon är lite....fel...
Jag brukade gråta ganska ofta på den tiden då jag försökte använda min gamla packard bell dator på 200 mhz, 2mb graff och 32 mb sdram... jag försökte spela cs t om...
att använda den datorn skulle kunna locka fram hitler ur oss alla...
2 Guest(s)