August 11, 2002
Började tänka på en grej nu när inte mycket annat finns att göra och fick en liten undersökning gjord också:
Jag vet att det här är något Kizo eller kråkan skulle ha skrivit men jag tycker bara det är så skumt. Förutom att det är så skönt? 😀
Kan ju passa på att lägga in en omröstning.
May 10, 2002
:bgrin: självklart, eller inte medvetet. Sitter man och ser på nån film eller bara sitter och slöar en längre tid glider man ju neråt och så kanske man måste vila armen och då ligger magen rätt bra till. Fast det är väl mer piller i naveln och att man leker med håret än smekningar :rull:
August 11, 2002
abishai wrote: :bgrin: självklart, eller inte medvetet. Sitter man och ser på nån film eller bara sitter och slöar en längre tid glider man ju neråt och så kanske man måste vila armen och då ligger magen rätt bra till. Fast det är väl mer piller i naveln och att man leker med håret än smekningar :rull:
Ja det var tal om navelpillning också 😉 ludd osv =p
May 10, 2002
Coalan wrote: [quote=abishai]:bgrin: självklart, eller inte medvetet. Sitter man och ser på nån film eller bara sitter och slöar en längre tid glider man ju neråt och så kanske man måste vila armen och då ligger magen rätt bra till. Fast det är väl mer piller i naveln och att man leker med håret än smekningar :rull:
Ja det var tal om navelpillning också 😉 ludd osv =p
luddet är det trevligaste som kommer ut ur människan har jag, från tidigare studier :bok:, kommit fram till.
jag måste bara skriva det, jag sitter här i mörkret framför datorn och kollar ner på tangentbordet och sen ser jag nånting som verkar bara vara skräp så jag dammar till den lite, och så var det en skalbagge som låg åp rygg och när jag slog till den så sprang den ner in i tangentbordet.
jävla skadeinsektsdjuräckelhelvete, jag lyste lite med musen och såg en skugga springa under siffertangenterna.
Inte funderat över det..
Men, Jo, omedvetet blir det nog så..
Hur uppkommer alla dessa konstiga funderingar??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 19, 2003
Arne_Garflak wrote: Väldans skönt att sitta med handen halvt nere i brallorna faktiskt, vet inte varför.
Brukar bli så utan att man tänker på det.
Hehe, och du tittar på vad? ^^
Det brukar hända mig när jag ska sova ibland, att handen lägs där. Bara ligger där liksom 😛
1 Guest(s)