May 17, 2002
...133, men testet verkar vara oseriöst! T.ex. så specifierar de fråga 26 fel, de "glömmer" att tillägga hur vänstersvängen skall vara är det 90 grader, 180, eller 360 eller något helt annat?? Givetvis utgår man från 90 grader, men det är inte rätt och inte något man väntar sig av ett företag som säger sig ha skrivit test till skolor och företag under flera år...
Dessutom säger de att man skall fylla i sin e-mailadress för att de skall skicka resultaten dit. Däremot kommer resultaten på själva sidan och istället får man ett reklammail från dem.
... och att de skall skicka mig en "15-sidig unik, personlig IQ-rapport" för 150kr baserad på 2 sidor test, låter konstigt i mina öron... Dessutom är testet inte tidsbegränsat, vad jag orkade läsa, så man kan väl sitta hela dagen.... Gå till http://www.mensa.se istället om du vill göra ett riktigt IQ-test... eller ett smakprov iaf...
May 17, 2002
attans!!! Hann inte med sista frågan på mensas sida på mina 10 minuter, så jag fick bara 17 rätt av 18: "Du har mycket goda möjligheter att klara inträdesprovet."... Där fanns det dessutom en massa länkar till IQ-test på nätet, har inte kollat några ännu, börjar bli trött på IQ-test....
3 Guest(s)