September 7, 2003
caged wrote: Suck, folk lär sig aldrig. Oftast brukar ju de enklaste lösningen vara den bästa, fast i detta fall var det ju inte så... =)
tyckte inte lösningen att försöka krypa ner i den verkade särskillt enkel alls jag...
fast sen är jag norrman själv egentligen så jag är väl bara konstig och knäpp jag också :p
fast jag kan hålla med om att den där killen var osanolikt tankelös när han gjorde det där... Å andra sidan tror jag som vanligt att det knappast beror på nationaliteten.
July 8, 2003
HLC wrote: [quote=caged]Suck, folk lär sig aldrig. Oftast brukar ju de enklaste lösningen vara den bästa, fast i detta fall var det ju inte så... =)
tyckte inte lösningen att försöka krypa ner i den verkade särskillt enkel alls jag...
fast sen är jag norrman själv egentligen så jag är väl bara konstig och knäpp jag också :p
fast jag kan hålla med om att den där killen var osanolikt tankelös när han gjorde det där... Å andra sidan tror jag som vanligt att det knappast beror på nationaliteten.
Jag är iaf halv norrman (vet inte vilken halva dock...). Kan ju inte påstå att jag inte skulle göra samma sak. Iofs är jag inte 1,80 lång utan räknas nog som "liten och nett". Eller iaf kort. =)
July 8, 2003
Max wrote: pffff...Norrmän 🙄
Ja, vi ska invardera NH.se från insidan och ta över det! Snart har ni ett nytt styre! http://www.nordichardware.no! =)
2 Guest(s)