September 3, 2001
Gueno wrote: [quote=Kame_boy]jag vill inte kolla pÄ den just eftersom den ska vara sÄ dÄlig.
Mycket interligent uttalande..
brukar bojkotta vissa filmer som inte har nÄgot bra att komma med. Om nÄgon hÀr lyckas övertala mig om att den verkligen Àr bra sÄ ger jag den en chans.
Filmer som "vad tjejer vill ha" eller "10 sÀtt att göra sig av med en kille" eller vad den nu hette, scary movie 2/3 osv osv..... sÄna filmer gillar jag personligen inte, inte för att dom tillhör just den dÀr 14is genren, utan för att de överhuvudtaget suger.
för övrigt brukar jag oftast lĂ€sa mĂ„nga "users comments" i imdb.com för att avgöra om jag ska se en film eller ej đ vĂ€grar slösa bort tid pĂ„ "inte sĂ„ bra" filmer, som ovannĂ€mda...
Btw, american pie 3, the hot chick och the new guy Ă€r alla ganska bra đ fin humor
June 3, 2001
Kame_boy wrote: Filmer som "vad tjejer vill ha" eller "10 sÀtt att göra sig av med en kille" eller vad den nu hette.... sÄna filmer gillar jag personligen inte, inte för att dom tillhör just den dÀr 14is genren, utan för att de överhuvudtaget suger.
PoÀngen Àr att man ska se en film och sen bilda sig ett uppfattning.
October 27, 2001
InternetMovieDataBase - IMDB - DĂ€r finns allt du söker đ
1 Guest(s)