September 3, 2001
till de som tycker att jag ska skaffa mig en egen uppfattning:
är ganska kritisk till min urval av filmer, som sagt så har jag ju trots allt sett the hot chick och american pie, och scary movie (första)... det har jag endast gjort för att jag i förväg har vetat att det inte är bortslösat tid 😉
som amatörfilmkritiker vill man inte slösa tid på en dålig film när man kan se en bättre 😛
Jag bildar hellre en uppfattning om filmen innan jag ser den. Genom att lyssna på de som har sett den, även en negativ kritik kan vara en possitiv i mina öron, och viceversa (allt handlar ju om smaker)
puss på er
EDIT: PS: är det någon här som kan ge mig en bra anledning till varför den e bra? förutom nude chix? :bgrin: , jag ser den gärna om den har något att komma med förutom klyschade vändningar.
Av allt jag har fått höra så är det ganska 50-50 på folk som gillar och dem som inte. Men om det ska vara parodi på andra highschoolfilmer så måste den ju vara snäppet roligare?
August 18, 2003
DiDi wrote: [quote=Max][quote=Zym]bästa låten i den filmen är lätt tainted love me marilyn manson, så j**la bra låt =)
ruskigt bra film oxå för övrigt 😉
Det är iofs en cover 😉
Japps... På en cover, på en cover, på en cover, osv 😉
klart det är en cover... men det är iaf den bästa versionen som gjorts av den låten 😉 o videon är rätt så skön den me.
August 20, 2001
Kame_boy wrote: EDIT: PS: är det någon här som kan ge mig en bra anledning till varför den e bra? förutom nude chix? :bgrin: , jag ser den gärna om den har något att komma med förutom klyschade vändningar.
Av allt jag har fått höra så är det ganska 50-50 på folk som gillar och dem som inte. Men om det ska vara parodi på andra highschoolfilmer så måste den ju vara snäppet roligare?
Ok... jag har en jäkligt bra anledning: Mr T gör film comeback i den 😉
1 Guest(s)