July 18, 2003
Mezzlock wrote: [quote=-d-himself-][quote=Mezzlock]tjena, går också 9an nu i luleå.. själv ska jag gå idrotts-frilufts/ledarskap med NV inriktning.. får då samma behörighet som om jag skulle gått natur.. men lite roligare 😉
ang. NTI Datorteknik så ser det ju bra ut på pappret förutom om du då tänkt bli just civilare fast som du sa så kan du ju läsa vidare och få den utbildningen också..btw, vilken skola går du i nu ?
edit: ett - med den linjen är att jag kan tänka mig att inte allt för många brudar väljer den 😐
😛
hm, var inte du med när vi var och käkade på exotic på studentområdet med ignon osv? .och det där med brudarna stämmer ju iofs 🙂
edit: går råneåskolan, 9a1, ignons klass
jo det stämmer, jag var med då.. 🙂
trodde väl det.. 🙂
March 10, 2002
Jag går ett väldigt nice program. Det är i.o.f.s. i Skåne.
Kursplan
March 15, 2002
Dehman wrote: Jag går ett väldigt nice program. Det är i.o.f.s. i Skåne.
Kursplan
Var annars 😉
March 10, 2002
sPaZz wrote: [quote=Dehman]Jag går ett väldigt nice program. Det är i.o.f.s. i Skåne.
Kursplan
Var annars 😉
Hehe. 😀
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: • Styrteknik A 50 p.
detta är den kursen jag hatade mest under hela min gymnasietid.. tror jag..
Arny du kan ju rätta mig ifall jag har fel.
Jag rättar dig och undrar om du har glömt Programering A?
Anser att styrteknik A är riktigt simpel. Bestod mest av Boolska ekvationer. Styrteknik B var dessto klurigare.
Digitaltekniken var väl ingen höjdare heller men man hade nytta av den i Styrtekniken. Kanske därför du inte gillade styrteknik Krqagyzzz?
June 20, 2002
sPaZz wrote: [quote=Waco][quote=sPaZz]För att läsa till civ ingenjör krävs även matte E.
Vad jag har hört så ska dom ta bort matte E som krav på civilingenjör. Men det kanske inte är gjort?
Okej, njae än är det inte gjort ivf. 🙂
Högsta krav på KTH är Ma D...
För det är den speciella behörigheten ni snackar om va? 😕
En linje kräver bara Ma C också...
March 15, 2002
boogey wrote: [quote=sPaZz][quote=Waco][quote=sPaZz]För att läsa till civ ingenjör krävs även matte E.
Vad jag har hört så ska dom ta bort matte E som krav på civilingenjör. Men det kanske inte är gjort?
Okej, njae än är det inte gjort ivf. 🙂
Högsta krav på KTH är Ma D...
För det är den speciella behörigheten ni snackar om va? 😕
En linje kräver bara Ma C också...
Låter väldigt konstigt, på både Chalmers, Lth och Luth så är det ivf krav på matte E för Civilingenjörsutbildningarna.
2 Guest(s)