June 17, 2001
Hauk wrote: Wiggers ord är vår lag.. säger han att det inte får diskuteras så är det ju så det ska gå till, han är ju endå moderator här.
tycker du ska respektera det Dehman 8)
Vänta nu lite. Skulle du kunna Citera där jag ber er att inte diskutera NHU här?
Det jag skrev ovan om att man inte ska diskutera NHU är eran egen regel.
Något som ni har tagit från Fight Club... LMAO
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 28, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: Det jag skrev ovan om att man inte ska diskutera NHU är eran egen regel.
Något som ni har tagit från Fight Club... LMAO
ingen regel jag hört talas om iaf..
men det låter coolt 8)
from here on i do not know anything about NHU
or I mean, what is NHU?
January 23, 2002
ViU wrote: De otrogna skall straffas, de som icke välja att gå den rättfärdiga vägen och lyda de mäktigas budord skall i all evighet förvisas och deras synd aldrig glömmas.
Säger finnen som egentligen vill vara svensk... 🙄
Klämde en finne imorse :bgrin:
*Jag vet, den var låg*
June 17, 2001
Ok, såhär ligger det till. Ni får syssla med precis vad ni vill och när ni vill. Så länge ni inte är störiga eller stökiga här. Sen om någon hos er tror att jag är "Gejj" så är det helt upp till er att diskutera.
Syftar på den ultrabannade Blue_Moon
Det ända jag har att påpeka är att jag brukar resonera som såhär: "Kommer bruden, är det dags att gå hem." Sen kan ni ju utgå från det.
Sen om ni undrar över namnet WiggeR så har jag förklarat varför jag heter så på nätet. Det finns en tråd här i allmänt som handlar om Nicken och dess betydelse. Sen en liten grej till... Varför har ni pass på er irc kanal? Jag kommer ju inte in, lite tråkigt. Eller hur Hauk?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Ogrebeast wrote: Visst ni har hittat porten, men bara de rättfärdiga kommer in [Image Can Not Be Found]
Är jag rättfärdig?
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)