June 17, 2001
Steel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Ogrebeast]Visst ni har hittat porten, men bara de rättfärdiga kommer in [Image Can Not Be Found]
Är jag rättfärdig?
Vad tror du? 🙄 😛 :bgrin:
You tell me...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 23, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Steel][quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Ogrebeast]Visst ni har hittat porten, men bara de rättfärdiga kommer in [Image Can Not Be Found]
Är jag rättfärdig?
You tell me...
Du skrev ju så fint innan i tråden om vad det tydligen skrivs om dig på vissa ställen, så... 🙄
Råder viss meningsskiljaktighet bland NH's ledare verkar det som.
Lite citat från nåt ställe:
UndaC om Blue_Moon_ wrote:
*Blue_Moon_ undrar varför han blev permbannad och vi kommer in en bit in i diskussionen*åja du dampade dig i flera månader för fanken
du fick ju multipla tillsägelser och någon varning och fortsatte ändå på samma spår
jag var typ enda anledningen att du inte blev bannad tidigare eftersom jag tyckte du var trevlig även om du dampade dig lite väl mycket mellan varven*Lite andra inlägg å saker*
visst har du hjälpt till men du har också gjort en massa jobbiga saker
som vi bad dig sluta upp med, men du fortsatte
finns ju massor av folk som hjälper till i forumen men bara för det står de inte över de regler vi har
men bannen är väl borta nu eller?
eller har du blivit bannad igen sen jag tog bort den sist?
Alex aka NH|WiggeR wrote:
Syftar på den ultrabannade Blue_Moon
Hmm, kanske inte alla som vill se Blue_Moon_ permbannad? :wide:
June 17, 2001
Steel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Steel][quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Ogrebeast]Visst ni har hittat porten, men bara de rättfärdiga kommer in [Image Can Not Be Found]
Är jag rättfärdig?
You tell me...
Du skrev ju så fint innan i tråden om vad det tydligen skrivs om dig på vissa ställen, så... 🙄
Råder viss meningsskiljaktighet bland NH's ledare verkar det som.
Lite citat från nåt ställe:
UndaC om Blue_Moon_ wrote:
*Blue_Moon_ undrar varför han blev permbannad och vi kommer in en bit in i diskussionen*åja du dampade dig i flera månader för fanken
du fick ju multipla tillsägelser och någon varning och fortsatte ändå på samma spår
jag var typ enda anledningen att du inte blev bannad tidigare eftersom jag tyckte du var trevlig även om du dampade dig lite väl mycket mellan varven*Lite andra inlägg å saker*
visst har du hjälpt till men du har också gjort en massa jobbiga saker
som vi bad dig sluta upp med, men du fortsatte
finns ju massor av folk som hjälper till i forumen men bara för det står de inte över de regler vi har
men bannen är väl borta nu eller?
eller har du blivit bannad igen sen jag tog bort den sist?
Syftar på den ultrabannade Blue_Moon
Hmm, kanske inte alla som vill se Blue_Moon_ permbannad? :wide:
Vad Undac skriver och tycker (och tydligen inte vet) har inte jag med att göra. Även om vi jobbar på samma ställe kan vi alla ha olika tycken.
Sen vet Undac tydligen inte om att han är bannad igen, men vill Undac veta så vet han att han alltid kan vända sig till mig eller Skiroy för vi vet varför. Vi sitter inte och bannar för att det är kul och sen så skiter vi i vilket.
Sen vad det gäller Blue_Moon, fråga honom om det är ok om jag lägger upp dom PM han skickade till Falcon så kan vi diskutera detta mer om hans ban.
Om du hade varit moderator här ett tag och sen fått den typen av PM hade du INTE låtit det passera.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 23, 2002
Sen vad det gäller Blue_Moon, fråga honom om det är ok om jag lägger upp dom PM han skickade till Falcon så kan vi diskutera detta mer om hans ban.
Om du hade varit moderator här ett tag och sen fått den typen av PM hade du INTE låtit det passera.
Skulle vara intressant å höra er version, har messat Blue_Moon_ å frågat.
June 23, 2002
Steel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR] Sen vad det gäller Blue_Moon, fråga honom om det är ok om jag lägger upp dom PM han skickade till Falcon så kan vi diskutera detta mer om hans ban.
Instämmer! :eye:
June 17, 2001
Steel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR] Sen vad det gäller Blue_Moon, fråga honom om det är ok om jag lägger upp dom PM han skickade till Falcon så kan vi diskutera detta mer om hans ban.
Det blev inte så mycket med det eftersom han inte ville att jag skulle lägga upp det. Jag kan lägga upp det om jag vill. Men jag gör inte det för att Blue_Moon inte ville det. Även om ni nu inte får se något så kan ni med all säkerhet läsa mellan raderna nu.
/FD. Crew ffs
January 23, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Steel][quote=Alex aka NH|WiggeR] Sen vad det gäller Blue_Moon, fråga honom om det är ok om jag lägger upp dom PM han skickade till Falcon så kan vi diskutera detta mer om hans ban.
Det blev inte så mycket med det eftersom han inte ville att jag skulle lägga upp det. Jag kan lägga upp det om jag vill. Men jag gör inte det för att Blue_Moon inte ville det. Även om ni nu inte får se något så kan ni med all säkerhet läsa mellan raderna nu.
Alla kan bli förbannade ibland.
January 28, 2003
Wigger, som du kanske såg så sa jag också till Blue_Moon_ att bara för att du inte var på NHU (vad vi visste då ) så skulle han inte skriva va fan för skit som helst om dig... 😉
syftar på det han skrev om att du skulle va gejj..
det måste du erkänna är bevis på lite moderatorvirke 😀
btw; det var aldrig meningen att det skulle bli någon big deal av NHU, bara Rutgers pilotförsök med forum..
lite kuriosa är att NH hade väl 10 medlemmar första dagen, medans NHU hade 11 :bgrin:
January 23, 2002
MrWeizel wrote: Wigger, som du kanske såg så sa jag också till Blue_Moon_ att bara för att du inte var på NHU (vad vi visste då ) så skulle han inte skriva va fan för skit som helst om dig... 😉
syftar på det han skrev om att du skulle va gejj..
det måste du erkänna är bevis på lite moderatorvirke 😀
hmpf, va snackar du om? 😕 🙄
Du har ju en varning 😛
3 Guest(s)