January 17, 2002
Smirnoff wrote: Groovy 😮
hur mycket kostar en sådan pärla att köpa beg?
Och räckvidden, är den typ så långt blotta ögat ser eller 🙂Förresten, har du testat o fiska med båden, att du sätter lite drag bakom den ? :bgrin:
7500 med alla tillbehör
Och jo, du tappar ögonkontakten långt innan du tappar sändningen 😉
Ang fisket så kan man inte, du får inte släppa gasen, för då stannar den av.
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=Smirnoff]Groovy 😮
hur mycket kostar en sådan pärla att köpa beg?
Och räckvidden, är den typ så långt blotta ögat ser eller 🙂Förresten, har du testat o fiska med båden, att du sätter lite drag bakom den ? :bgrin:
7500 med alla tillbehör
Och jo, du tappar ögonkontakten långt innan du tappar sändningen 😉
Ang fisket så kan man inte, du får inte släppa gasen, för då stannar den av.
Klart det går.. man sätter på ett drag.. sen kör man runt som ett kastspö du vet..=)
fast man böhöver bara kasta en gång... hehe..
sen kör man tills man får napp... o gör en direct delivery... :bok:
November 14, 2003
Nu kanske jag låter riktigt "dum" här.
Men finns det inte en risk att man av misstag tappar kontrollen över båten eller kör fel och den åker på en större båt, människor o.s.v?
Om man inte ser båten längre så måste det ju vara riktigt svårt att få tillbaka den.
Båten kan ju försvinna, skada folk (mer än skada om den är så snabb) eller om bensinen tar slut långt ute på vattnet, hur ska man göra då?
Jag är bara nyfiken på hur en sån här båt fungerar 🙂
Det såg först ut som en kanot 😀
Hur stor är båten egentligen?
Den såg ganska stor ut på bilden.
January 17, 2002
Balor wrote: Nu kanske jag låter riktigt "dum" här.
Men finns det inte en risk att man av misstag tappar kontrollen över båten eller kör fel och den åker på en större båt, människor o.s.v?
Om man inte ser båten längre så måste det ju vara riktigt svårt att få tillbaka den.
Båten kan ju försvinna, skada folk (mer än skada om den är så snabb) eller om bensinen tar slut långt ute på vattnet, hur ska man göra då?
Jag är bara nyfiken på hur en sån här båt fungerar 🙂Det såg först ut som en kanot 😀
Hur stor är båten egentligen?
Den såg ganska stor ut på bilden.
Nej, inte om du inte är väldigt klantig, du kör ju men båten innom synhåll hela tiden. Sändningen tappar du aldrig.
Om båten stannar av så tar man ju sin vanliga motorbåt och hämtar den...
Båten är precis 1.60m lång och 4.2dm bred, jag fick 5500 för den.
1 Guest(s)