May 23, 2002
Gueno wrote:
Går upp och sätter i strömkabeln och startar.
Hårddisken hoppar igång och diodrarna blinkar/lyser orange.
Fattar inget.
Startar om med kabeln till TV:n i.
Den hoppar igång som den ska utan problem.
Att den blinkar orange är ju felkod för att någon bild/ljudkabel inte sitter i/där den ska. Kolla manualen så har du alla felkoder...
July 18, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Gueno] Går upp och sätter i strömkabeln och startar.
Hårddisken hoppar igång och diodrarna blinkar/lyser orange.
Fattar inget.
Startar om med kabeln till TV:n i.
Den hoppar igång som den ska utan problem.
Att den blinkar orange är ju felkod för att någon bild/ljudkabel inte sitter i/där den ska. Kolla manualen så har du alla felkoder...
Hmm, min klagar då aldrig när jag startar utan bild/ljudkabeln i, tror jag iallafall. Ska testa nu!
Edit: Funkar perfekt, har dock ingen bild eller ljud. Men det är ju ganska så självklart.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
.ToL wrote: [quote=*blitz*]eller så är du kanske "lite" för våldsam mot dina grejer?
Vanan sitter ju kvar från 8-bitars ;). Dom kunde man nästan hoppa på och dom fnka hur bra som helst ändå!
Det är vad man kan kalla kvalité!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 3, 2001
På BMW så sitter kylarslangen med ett klämfäste (apdåligt konstruktion av BMW).
Gissa va som hände på motorvägen?
Slangen släpper från fästet, klämaren orkade inte hålla fast slangen.
Det bara spruta ut i hela motorrummet.
Upptäckte idag att det inte fanns en gnutta olja i automaten. 😮
Därför den gick så underligt.
Tur att man hade olja med sig.
December 11, 2002
Gueno wrote: På BMW så sitter kylarslangen med ett klämfäste (apdåligt konstruktion av BMW).
Gissa va som hände på motorvägen?Slangen släpper från fästet, klämaren orkade inte hålla fast slangen.
Det bara spruta ut i hela motorrummet.Upptäckte idag att det inte fanns en gnutta olja i automaten. 😮
Så är det med pizzaräsers, tacka vet jag min riskokare. Det är kvalite det!
July 10, 2005
Joni^ wrote: [quote=Gueno]På BMW så sitter kylarslangen med ett klämfäste (apdåligt konstruktion av BMW).
Gissa va som hände på motorvägen?Slangen släpper från fästet, klämaren orkade inte hålla fast slangen.
Det bara spruta ut i hela motorrummet.Upptäckte idag att det inte fanns en gnutta olja i automaten. 😮
du anar inte hur rätt du har..
June 3, 2001
Joni^ wrote: [quote=Gueno]På BMW så sitter kylarslangen med ett klämfäste (apdåligt konstruktion av BMW).
Mmm.. Det där med oljan hände i en Volvo.
1 Guest(s)