January 12, 2004
http://www.dalademokraten.se/s.....textID=254
"Varför är biljetterna slut? Har folk köpt alla redan?"
:bgrin:
November 19, 2005
"Detta kanske låter hårt och kallt, men varför får muslimer komma in på festivalen. Dom stjäl ju allt som finns där. En muslim snodde vårt tält. Jag är 90% säker på att det var han, för han gick förbi tältet en stund innan. Jag är inte rasist, men jag hatar allt var araber, iranier och muslimer heter och jag kan faaaaaaaaaaaan inte fatta att ni som är hårdrockare låter såddana förbannade apor få komma in. Nej se till att göra detta till en festival för europeer annars kan ni kyssa mina pengar i röven.
En trogen besökare sedan 2003"
Undra om alla hårdrockare är rasister 😕 😮
February 21, 2003
jensa_morini wrote:
"Detta kanske låter hårt och kallt, men varför får muslimer komma in på festivalen. Dom stjäl ju allt som finns där. En muslim snodde vårt tält. Jag är 90% säker på att det var han, för han gick förbi tältet en stund innan. Jag är inte rasist, men jag hatar allt var araber, iranier och muslimer heter och jag kan faaaaaaaaaaaan inte fatta att ni som är hårdrockare låter såddana förbannade apor få komma in. Nej se till att göra detta till en festival för europeer annars kan ni kyssa mina pengar i röven.
En trogen besökare sedan 2003"Undra om alla hårdrockare är rasister 😕 😮
så klart de inte är
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 13, 2003
jensa_morini wrote:
En trogen besökare sedan 2003"Undra om alla hårdrockare är rasister 😕 😮
Kolla inte efter tältet hos zmutte. :cy:
Men detta var ju ingen nyhet. Trodde det var allmänt känt. Allt det skakandet på huvudet kan ju inte låta många celler överleva. 😎
November 27, 2003
Vitamin-C wrote: är det inte Delph1 som ansåg sig själv vara en hårdrockare? :-k
rätta mig gärna, var ett tag sedan jag skrev här.
Nej, nekar konstant till det när flickorna i klassen försöker förstå sig på. Har bara upptäckt att det finns mer musik än det som spelas på Fix FM. 😉
Har god koll på Metal dock, men det är inte det enda.
Detta är nog dock festivalbesökare det handlar om och inte hårdrockare om vi ska vara petiga. Hiphoppare och technofreaks är nog precis lika korkade vid deras tillställningar 😉
//Andreas
January 21, 2002
Templar- wrote: Den skönaste var ju:
"Festivalen är helt underbar och något man längtar till varje år. Det enda som inte känns ok är den svarte killen som brukar runka framför vårt tält vartenda år efter man kommit tillbaka från sista spelningen för dagen"
:)R :)R :)R :bgrin:
February 12, 2003
Delph1 wrote: Detta är nog dock festivalbesökare det handlar om och inte hårdrockare om vi ska vara petiga. Hiphoppare och technofreaks är nog precis lika korkade vid deras tillställningar 😉
//Andreas
Amen to that.
Själv är jag dock lite stolt över att jag inte har slängt iväg ett enda mail till Wacken med korkade frågor än. 🙂
1 Guest(s)