April 10, 2001
http://www.expressen.se/articl.....?id=116071
Jag vet, inget nytt, händer hela tiden.
Jag vet, kanske inte passande i detta forum, men jag va bara tvungen att lufta lite agressioner.
Hur i hellvete är folk funtade???
Och varför så lama straff.
Varför kan jag inte få om så bara en halvtimma i enrum med några av dessa typer??
Jag är som sagt upprörd som fan, inte för att detta är mer grymt än liknande fall som kommit fram, utan mer för att det aldrig upphör.
Jag pratade med min far om barn-aga en gång, han sa till mig.
- Du slår aldrig din bästa vän, och dina barn skall väl räknas som mer än så.
Detta var något av det absolut värsta jag har hört på länge.. det har ju under en rätt lång tid varit mycket snack om just denna sorts övergrepp i medier men det här är ju för jävligt för att vara sant... 🙁
Man orkar ju inte tänka på det bara.. börjar ju undra vart världen är på väg.
Din fars kommentar om barn-aga var för övrigt helt klockren.
Tekniknörd som gillar att träna.
May 29, 2001
kan inte ens börja greppa vad det är för fel på såna där personer, eller hur dom tänker, jag anser att det ligger i människans natur att skydda våra barn, alltså är det nå jävligt grundläggande fel på dom där kräken.
Tänker inte ens yttra mig om vad jag skulle vilja göra med dom människorna. fyfan 🙁
October 23, 2001
Hmmm lästa någon stans att den västa totyren var vatten totyr alltså man droppar en vatten droppe på någon som e fast spänd och det ska ungefär komma en droppe i minuten och sen låta det droppa tills vattnet kommer in till hjärnan vattnet ska oxo inne hålla lite HCl alltså saltsyra... så varför inte använda detta... 👿
September 12, 2001
Hrmm...
Ta det lite lugnt med era "tortyrmetoder", jag får hålla med om att brottet/brotten är avskyvärda och att dom ska ha lagens strängaste straff..men det är lite neanderthalmässigt att diskutera på vilka sätt som är de mest smärtsamma att tillfoga sådana nidningdådare.
August 8, 2001
skiroy wrote: Hrmm...
Ta det lite lugnt med era "tortyrmetoder", jag får hålla med om att brottet/brotten är avskyvärda och att dom ska ha lagens strängaste straff..men det är lite neanderthalmässigt att diskutera på vilka sätt som är de mest smärtsamma att tillfoga sådana nidningdådare.
Visst men ibland ser man något så sjukt så man kanske måste ta till neanderthalmässiga metoder för att rättfärdiga straffen för de sjuka asen.
April 10, 2001
Jo. jag kanske skapade en tråd som inte passar här.
MEN, den behövs defenitivt. för eftertanke om varandras värde
Nu drar jag på sem en vecka, men jag lägger över ansvar på nån av er. att visa att min reaktion inte va larvig eller förgäves. Please protestera vidare högljutt om dessa problem. Om inget är besvarat när jag är tillbaka kommer jag att anse att ni är lika fega som dem som bedriver denna verksamhet... Och för dem som vil tjafsa , lämnar jag min hemadress... vi tar det utan handskar.... kolla min icq för info
September 12, 2001
fiskpinnen wrote: [quote=skiroy]Hrmm...
Visst men ibland ser man något så sjukt så man kanske måste ta till neanderthalmässiga metoder för att rättfärdiga straffen för de sjuka asen.
Nej...inte en chans!
Om vi då ska frångå lagen och anse att det är helt ok att ta lagen i egna händer så är vi inte ett dugg bättre...oavsett brott!
September 12, 2001
abishai wrote: långsamt köra in först fötterna, sen bena i en mangel, sen syr man ihop och gör så att han överlever, sen tar man och långsamt bryter och sliter av fingrarna, man måste se till att dom lever i minst en vecka och dom ska aldrig få somna
Ruggigt omoget inlägg måste jag säga...
vill du att jag ska rekommendera dej en sådan behandling eller en ban???
Du väljer själv!!!
2 Guest(s)