June 23, 2002
Shinji wrote: Min värld raserade nästan då jag upptäckte att NH var nere, jag har ju liksom inga IRL-polare!!!!!1111 🙄
Nej, men det ska bli trevligt att tala med alla små söta pojkar här igen *host* :S
Har du inge IRL-polare? 😮
Gå och skaffa dig några isf istället för att sitta här. 😕
October 1, 2002
macrus wrote: [quote=Shinji]Min värld raserade nästan då jag upptäckte att NH var nere, jag har ju liksom inga IRL-polare!!!!!1111 🙄
Nej, men det ska bli trevligt att tala med alla små söta pojkar här igen *host* :S
Hihihi. Vet i ärlighetens namn nu inte om du är seriös i ditt inlägg. Jag trodde inte att min text kunde misstolkas 😉
June 23, 2002
Shinji wrote: [quote=macrus][quote=Shinji]Min värld raserade nästan då jag upptäckte att NH var nere, jag har ju liksom inga IRL-polare!!!!!1111 🙄
Hihihi. Vet i ärlighetens namn nu inte om du är seriös i ditt inlägg. Jag trodde inte att min text kunde misstolkas 😉
Nej jag är inte seriös, men vem har sagt att dem inte har IRL-polare här? 😉
Isf tycker jag man ska ta reda på sitt liv snarast. Datorer är en stor del av mitt liv dvs. en stor hobby, men det är såklart man har massa irlpolare och "hänger" med dem Inget kan ju ersätta dem.
Blir en hel del dator på vardagarna efter jag slutat skolan då jag tycker det är segt att gå till polare osv, men bli lite olika osv osv. Men jag träffar dem mest i skolan och helgerna då vi samlas och festar.
1 Guest(s)