December 31, 2001
BelGarath wrote: Jag ska se dawn of the dead på Högtorget ikväll
fan om de blir strömavbrott 🙁
Tycker den gammla var mycket bättre.
Detta är ju bara en remake.
Det ska inte vara en fara med att bara köra datorn eftersom dina el-ledningar går under mark.
Däremot är det ignen bra kombo att tex ha telefon ( modem ) inkopplat för där brukar det slå ner ibland.
February 16, 2004
Death On Wings wrote: [quote=BelGarath]Jag ska se dawn of the dead på Högtorget ikväll
Det ska inte vara en fara med att bara köra datorn eftersom dina el-ledningar går under mark.
Däremot är det ignen bra kombo att tex ha telefon ( modem ) inkopplat för där brukar det slå ner ibland.
tvärsom menar du.
Telefon ledningar går oftast på samma ställe som elen annars är de i marken.
December 31, 2001
Pojo wrote: [quote=Death On Wings][quote=BelGarath]Jag ska se dawn of the dead på Högtorget ikväll
tvärsom menar du.
Telefon ledningar går oftast på samma ställe som elen annars är de i marken.
Hmm ja så rätt, Har erfarat 100% fler saker som pajjat genom tele än el.
September 7, 2003
Ojoj oj! Nu har det slutat... Jag skrev i första inlägget att jag inte behövde vara rädd för att stänga av datorn. Oj så fel jag hade... Allt stängde av sig, Tv, xbox, dator, skärm osv. inte faan vågade jag sätta på de inte.
Jag skrev oxå att jag var lite rädd för översvämmning, lite på skoj... Men visst faan hände det! Jag tog mängder med bilder som jag tänkte lägga upp strax
February 16, 2004
.doedels wrote: Ojoj oj! Nu har det slutat... Jag skrev i första inlägget att jag inte behövde vara rädd för att stänga av datorn. Oj så fel jag hade... Allt stängde av sig, Tv, xbox, dator, skärm osv. inte faan vågade jag sätta på de inte.
Jag skrev oxå att jag var lite rädd för översvämmning, lite på skoj... Men visst faan hände det! Jag tog mängder med bilder som jag tänkte lägga upp strax
Att strömmen går är ju inte speciellt nåt farligt.
1 Guest(s)