June 3, 2001
*StorgrÄt* [Image Can Not Be Found]
Kommer ni ihÄg att jag hade en fot inne pÄ en egen lya?
En nyrenoverad 3 rummare med kabel-tv, 10mbit, lÄg hyra, bra omrÄde och nÀra till stan.
Nu fÄr jag inte den.. [Image Can Not Be Found] bara för att man Àr mellan 2 jobb.
Nu Ă€r jag JĂVLIGT trött pĂ„ att vara arbetslös. [Image Can Not Be Found]
July 18, 2003
Fan, tycker synd om dig!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal nÀr man slutar att leka"
February 9, 2004
September 8, 2003
MrWeizel wrote: vafan!!
tycker uppriktigt sagt synd om dig
och jag som skulle slagga hos dig nĂ€r jag Ă€r i sthlm đ
men det Ă€r bara att söka jobb Ă€nnu hĂ„rdare och nĂ€r du hittar ett, för det kommer du göra, sĂ„ Ă€r det bara pĂ„ lĂ€genhetsaffĂ€rer igen đ
Jepp, bara att fortsÀtta leva sÄ kommer allt funka..
November 9, 2002
e sÄ jÀvla sugen pÄ egen lya... men mitt uppe i funderingarna gick man ju o fick sparken...
jÀvla arbetsbrist...
d gÄr ju givetvis o bo hemmifrÄn pÄ a-kassa... men ja vill ogÀrna FLYTTA me a-kassa...
i början e d vÀl en hel del kostnader man inte riktigt rÀkna me...
men men... vÀrlden ler nog snart emot mig o alla andra snart igen
srry angÄende den till synes underbara lÀgenheten...
men d va vÀl inte meningen att du skulle ha den... du fÄr svara lite Ät ödets makter o sen snÀllt gÄ vidare, sÄ dom inte slÄr till igen :cy:
EDIT: ja visste inte att vi hade filter mot fult sprÄk pÄ d hÀr forumet... coolt
March 10, 2002
Gueno wrote: *StorgrÄt* [Image Can Not Be Found]
Kommer ni ihÄg att jag hade en fot inne pÄ en egen lya?
En nyrenoverad 3 rummare med kabel-tv, 10mbit, lÄg hyra, bra omrÄde och nÀra till stan.Nu fÄr jag inte den.. [Image Can Not Be Found] bara för att man Àr mellan 2 jobb.
Nu Ă€r jag JĂVLIGT trött pĂ„ att vara arbetslös. [Image Can Not Be Found]
BestĂ€m dig. đ
1 Guest(s)