November 27, 2003
Nu ska vi sprida skiroyismens läror österut så jag kommer var aborta några dagar. Efter ett långt möte med många mindre tequila-race för att utse segraren i diverse diskussioner kom vi så fram till att Finland blir nästa land att bli välsignat av vår käre ledare. Även om han själv inte kunde närvara vid mötet kände vi att vi kunde fatta det beslutet utan honom.
Så kom inte och säg att vi inte förvarnade er! Vi kommer inte tillåta några mer niv och vodka slagsmål till exempel. Ska ni slåss så gör det som män med nävarna!
Ni kan vänta er en fullskalig rapport i stil med avslöjandet om Piteå som vi gjorde i somras.
//Andreas
September 12, 2001
whak wrote: [quote=obelix]kan finnar slåss utan kniv och vodka?
blir inte det en kärringfigth? :bgrin:
Vodka? Svensk skräpdricka, vi har ju koskenkorva och finlandia.
Ja det är klart...du är ju väl inkörd på kosken och Finlandia efter den makalösa förlusten i OS-2006 i hockey. 😉
Att du sedan tog en rejäl paus från forumet efteråt var ju bara när efterdyningarna av all sprit släppte.
November 29, 2003
skiroy wrote: [quote=whak][quote=obelix]kan finnar slåss utan kniv och vodka?
blir inte det en kärringfigth? :bgrin:
Vodka? Svensk skräpdricka, vi har ju koskenkorva och finlandia.
Ja det är klart...du är ju väl inkörd på kosken och Finlandia efter den makalösa förlusten i OS-2006 i hockey. 😉
Att du sedan tog en rejäl paus från forumet efteråt var ju bara när efterdyningarna av all sprit släppte.
Nu har du spekulerat. 🙂
May 17, 2002
När Krqagyzzz ser denna tråd kommer han att tänka på den gamla schnappsi-visan "Jag vill bli finlandsvensk"..
går som följer:
Jag vill bli finlandsvensk, jag vill bli halvutländsk,
jag vill va' full på jobbet varje dag,
jag vill gå runt med (k)niv, och ingen man har HIV...
la la la la la.... osv...
----
Och kom nu ihåg att äta riktigt mycket finsk sommarsoppa där över i öst... 😉
1 Guest(s)