August 22, 2001
...till Marocko!!! JIHOO!
SÄ om nÄgon möjligtvis skulle sakna mig (hmm.. tveksamt va?) i en vecka, sÄ kan ni vara lugna för att jag kommer tillbaka. Eller sÄ kan man ju vÀnda pÄ steken och sÀga att ni fÄr det lugnt och skönt hÀr ett tag...
Jag ska sola, bada, snorkla, dricka massa vin, titta pĂ„ ormtjusare, leka med min nya systemkamera, klĂ€ttra i berg, Ă€ta konstig mat, Ă„ka vattenskidor, Ă€ta glass, sova solbrĂ€nd mellan vita lakan, inte sova mellan vita lakan... ehm.. ja typ sĂ„ đ Sen kommer jag hem brunare Ă€n alla hĂ€r tillsammans. Ni behöver inte vara avundsjuka, det blir sĂ€kert sol & 25 grader varmt hĂ€r hemma ocksĂ„...
Jag undrar just varför jag startade denna trĂ„d? đ Ni behöver iallafall inte svara, nu vet ni ju om det... och nĂ€r Skidan sedan upptĂ€cker mig och lĂ„ser den hĂ€r trĂ„den Ă€r jag lĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ngt hĂ€rifrĂ„n....
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
IÂŽll be back! /Vanilj
July 8, 2003
Extatic wrote: [quote=caged]Usch, utomlands... Skulle aldrig falla mig in. En vecka utan dator och internet... Jag skulle dö!
tro mig, med all sol,vÀrme ocg bad skulle du klara dig fint
Sol, ingen vits. Jag blir aldrig solbrĂ€nd. Ăr för rastlös för att sola. Bad skulle ju iofs gĂ„ bra men inte en vecka. VĂ€rme behöver jag inte. Jag klarar knappt av att vara i sverige under sommaren, hur ska jag kunna Ă„ka utomlands?
Nej, jag har det gött hÀr. =)
November 4, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Var till creta 2 veckor i sommras Ä var inte i nÀrheten av en dator..
jag va te creata 1vecka för typ 1-2Är sen...va utan dator hela tiden :cy: glömde nÀstan bort skiten...ehhöö..datan menade jag...:D..va skojj o bada osv...runt 40grader hela tiden..de va inte dÄligt de =)
blablablalba :bok:
2 Guest(s)