July 29, 2003

Va på sån club här i stan.
stod o dansa me polarna o ngn tjej som jag raggat upp.. så börja ngn
putta på mej.. jag puttar självfallet tillbax då det påverka hela dansgolvet.
tydligen var d en överklassjude som försökte ställa till me bråk..
så jag gav honom ett ultimatum.. han hade 5sekunder att flytta sitt fula ansikte från mej..
killen svara me en örfil.. jag kontrade med att putta killen dryga 5meter, då han fått 3tjejer o trilla och var själv nära på o trilla.. försöker killen på me en höger.. jag såg den komma o flytta huvet. slaget träffa under vänster öga. okej .. har fått hårdare smällar innan.. fast stör mej på att vakterna skulle ta honom så snabbt så jag aldrig hann slå honom jävla fan!
July 29, 2003

Mind wrote: osis du, själv undviker jag att putta tillbaka när sådant händer för folk som gör så vill alltid bråka.
stavas det inte klubb på svenska ?
haha .. men jag skrev d på eng. hehe .. nej jag puttar alltid tillbax då jag skiter i vilket om jag får stryk:P
får jag stryk så får jag ,, starkast överlever .. elleR`?
ocz wrote: Nita juden på direkten, börja inte som kärringar...
kanske glömde tillägga att stället drivs av Judar .. så ja resten kan du räkna ut själv ...
June 28, 2001

FonzzziE wrote: [quote=Mind]osis du, själv undviker jag att putta tillbaka när sådant händer för folk som gör så vill alltid bråka.
haha .. men jag skrev d på eng. hehe .. nej jag puttar alltid tillbax då jag skiter i vilket om jag får stryk:P
du finner det inte väldigt dumt att börja bråka när det är bråk dom är ute efter ?
July 29, 2003

Mind wrote: [quote=FonzzziE][quote=Mind]osis du, själv undviker jag att putta tillbaka när sådant händer för folk som gör så vill alltid bråka.
du finner det inte väldigt dumt att börja bråka när det är bråk dom är ute efter ?
äsch... vafan när man e lite fuller så tänker man inte på sånt!
Fackamato wrote: tråkigt :/
Vad är en överklassjude?
en jude vars familj inte tillhör arbetarklassen .. om du förstår vad jag menar
July 29, 2003

Dehman wrote: Tänkte på en sak, hur väsentligt är det att veta att det var en överklassjude? Kunde ju varit vem som helst...
haha nej du ... d va d inte..
dehman du som bor nära malmö o så borde veta vem som bor
i "limhamn" de e ju inte städare precis!
sen slog han som en kärring.. inge tryck i slaget!juuuh
March 10, 2002

FonzzziE wrote: [quote=Dehman]Tänkte på en sak, hur väsentligt är det att veta att det var en överklassjude? Kunde ju varit vem som helst...
Jo, men det kunde väl lika bra varit någon från Rosengård, Hyllie eller varför inte Bunkeflo?
July 29, 2003

Dehman wrote: [quote=FonzzziE][quote=Dehman]Tänkte på en sak, hur väsentligt är det att veta att det var en överklassjude? Kunde ju varit vem som helst...
Jo, men det kunde väl lika bra varit någon från Rosengård, Hyllie eller varför inte Bunkeflo?
nepp .. sett honom flertalet ggr på buss som går från limhamn
January 12, 2004

FonzzziE wrote: [quote=obelix][quote=Dehman][quote=Fackamato]tråkigt :/
Vad är en överklassjude?
Det är de personerna som Hitler var rädd för.
Så även trådskaparen verkar det som...
jag rädd för judar?
nej fan heller..
han borde va rädd för mej! för nu e jag förbannad!
Och är det något att vara rädd för? :-k :)R
Allvarligt talat, det verkar som om du borde fortsätta denna tråden i morgon, innan du verkligen skriver något du kommer ångra. :wow: