January 12, 2004

MULLVADEN wrote: Hehe...
ingen som puttar eller rör mig...=) O dom som gör det så räcker det med en arg blick så viker dom undan...
E jävligt stort byggd...
Det har sina fördelar...
Japp, det känner jag igen...
Hittils är det ingen som har puttat undan mig på nåt dansgolv...
Dessutom är jag en jävel på att "rövtacklas", jag kan låta dom "putta" till mig en gång, men sedan möter jag upp med röven så dom flyger... :bgrin:
January 12, 2004

FonzzziE wrote: haha jaja .. ni får tro va ni vill.. killen har iallafall tur att vakterna fick tag på honom före mej..
jag + alkohol = ingen bra kombination..
bieffekt: akilleshäl + en massa "rage"ska sova nu! pussen
Du glömde alkohol=taskig kordination och reaktion. :bgrin:
Natti natti
June 28, 2001

FonzzziE wrote: haha jaja .. ni får tro va ni vill.. killen har iallafall tur att vakterna fick tag på honom före mej..
jag + alkohol = ingen bra kombination..
bieffekt: akilleshäl + en massa "rage"ska sova nu! pussen
du är alltså stolt över att du går berzerk när du dricker alkohol ?
ta inte illa upp men i mina ögon är det typiska fjortisfasioner med taskig uppväxt.

June 23, 2002

Jobbiga idioter.. själv var jag på en fest hos en polare där det kom massa oinbjudna (igen samma visa förra helg fast då blev det ordentligt slagsmål eller ja förr förra.)
Ja bli såklart massa tjaffs om vem som puta vem osv. sem tar en strykgrep på en av mina bästa polare så drar jag bort honom hans hand från polare sen står dom o tjaffsar i typ 30min.. tar brevlådor samt förstör grannens brevlådor.
Kan ju påpeka att det var "HELSVENSKA" pojkar.. samma visa förra gången.. så trött på dessa idioter.
January 17, 2002

Konstigt att folk inte blivit bannade här ännu, det här är på gränsen till nazism... Även fast jag personligen tycker att Judar är bortskämda gnälliga fanskap så berättar jag inte det för hela världen i ett forum där rasism är strängt förbjudet...
....!
EDIT: Med andra ord: Se över eran IQ även om era påståenden är korrekta.
November 22, 2001

Tråkigt att det alltid ska vara folk som är ute efter bråk.
O att det inte alltid går att ignorera dem.
Jag o polarna råkade ut för en sådan snubbe, först stod han och sprutade öl/cider på dans golvet på oss, sen när vi gick därifrån följade han efter o började tjöta med oss. Sen tog han tag i en askkopp o skulle slå till mig med, men jag han peta in en näve i ansiktet på honom först o sen kom vakterna o slängde ut honom.
August 10, 2004

CoLiC wrote: Konstigt att folk inte blivit bannade här ännu, det här är på gränsen till nazism... Även fast jag personligen tycker att Judar är bortskämda gnälliga fanskap så berättar jag inte det för hela världen i ett forum där rasism är strängt förbjudet...
....!
EDIT: Med andra ord: Se över eran IQ även om era påståenden är korrekta.
Det gjorde du ju nyss
September 28, 2002

August 11, 2002

Ruskis wrote: min pappa e starkare än din mamma så det så...!
Lite 14:is varning över denna tråden.Vet inte vad tråd-skaparen ville uppnå med denna tråd?Att vi skulle börja hata "judar"?Eller att vi skulle tycka att han är cool,och visa honom respekt?
Inte jag iaf...
Tror han ville att vi skulle sympatisera med honom