June 3, 2001
CasO wrote: fixa en flickvän själv så slipper vi se sånna här trådar om ensama nördiga pojkar som sitter hemma framför datorn på fredagskvällar 😉
Det var det dummaste...
Å bli en toffelhjälte? :-s :arg:
Spidey wrote: Pussy kan man hitta överallt vart man en går
Går man på Malmskillnadsgatan är det inga problem för stockholmarna... 🙄
x-per wrote: *Bild*Tjejer kan, men vaddå?*bild*
Hehe.. vart kan man köpa den?
MoparPower wrote: Om dom vill ha sex får dom väl göra som alla andra: betala för det 😛
Japp.
Så är det.. vill man ha nått får man pynta! :bgrin:
October 22, 2002
Gueno wrote: [quote=CasO]fixa en flickvän själv så slipper vi se sånna här trådar om ensama nördiga pojkar som sitter hemma framför datorn på fredagskvällar 😉
Det var det dummaste...
Å bli en toffelhjälte? :-s :arg:
why not? its a human natur, så länge du inte är homosexuell.....
eller är du? 😉 då kan du bli the gay-hero med riktigt tighta spandex
October 22, 2002
Gueno wrote: Naj det är jag inte...
Ida in my heart. [Image Can Not Be Found]
gött, där blev problemet löst 🙂
and finally girls and boys, the hero found the princes and they lived happly ever after....
PS: suddenly the black knight apperad from know where and killed them both and laughd his guts out all day....
end of story....
November 22, 2001
CasO wrote: fixa en flickvän själv så slipper vi se sånna här trådar om ensama nördiga pojkar som sitter hemma framför datorn på fredagskvällar 😉
Jag skrev näst först i tråden o jag har bott ihop med min tjej sen ett år tillbaka.
Har man lite vett i huvudet offrar man inte polarna för att vara tillsammans med tjejen hela tiden. Dessutom ökar chansen att förhållandet inte spricker om man inte träffas jämt.
November 2, 2001
Well dom ända som sitter hemma o whinar framför datorn om brudar är dom som inte kan fixa några ändå 🙂
Sen , varför quotar man nått från R.kelly??
Han e ju för f.n dömd pedofil!!!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
June 3, 2001
Nu har det hänt igen.
Vi skulle besöka grönan på fredag det var i princip spikat.
Skitbra allting.
Men bir det nått...? Nä.. 😡
Dom hade bestämmt att dom skulle åka bort just på fredag bara sådär i efterhand.
Hallå.. vi hade liksom planerat lite. *knacka i huvet*
Då har ju nästan hela dan gått!
Bestämmer en sak och sen spricker allt för att HON inte vill.
Så det kanske blir nästa helg istället.
Riskera regn, jag måste ta ledigt (vilket inte är så jävla lyckat som det ser ut nu), mer folk
Alltså.. inget illa menat mot henne men detta börjar gå mig på nerverna nu. [Image Can Not Be Found]
Jag blir fan både arg, lessen och jävligt besviken. 👿
February 12, 2003
Spidey wrote: [quote=igelkott][quote=Spidey]hur fan kan man låta tjejerna styra en
R Kelly wrote: The power of the P.U.S.S.Y
Fuck power of the Pussy // Pussy kan man hitta överallt vart man en går
Fuck the pussy.
Min kompis tjej var förresten en gnällig jävel, han hade inget att säga till om alls... Lite jobbig typ, men han hade tid med mig iaf...:bgrin:
November 22, 2001
Gueno wrote: Nu har det hänt igen.
Vi skulle besöka grönan på fredag det var i princip spikat.
Skitbra allting.
Men bir det nått...? Nä.. 😡
Dom hade bestämmt att dom skulle åka bort just på fredag bara sådär i efterhand.
Hallå.. vi hade liksom planerat lite. *knacka i huvet*
Då har ju nästan hela dan gått!
Bestämmer en sak och sen spricker allt för att HON inte vill.Så det kanske blir nästa helg istället.
Riskera regn, jag måste ta ledigt (vilket inte är så j**la lyckat som det ser ut nu), mer folkAlltså.. inget illa menat mot henne men detta börjar gå mig på nerverna nu. [Image Can Not Be Found]
Jag blir fan både arg, lessen och jävligt besviken. 👿
Har du sagt det till snubben ifråga?
December 15, 2003
Vissa kärringar kan förstöra ens kompiskrets totalt. Jag menar en riktig polare har man för hela livet medan flickor kommer och går, personlingen är jag ungkarl numera , bor för mig själv och min tjej vill också leva som en singel vilket innebär att vi träffas ett par ggr i veckan (äter lite mat och -....umgås) funkar utmärkt för oss båda! Vi har tid med våra kompisar och kan gå på parmiddagar utan problem.
Vissa killar blir riktiga tofflar när dicken får bestämma, jag menar om vi tex tar söndagar, en söndag är perfekt för att grilla lite , dricka pilsner och titta på formel 1 med grabbarna. INTE att åka till IKEA och titta på gardintyg. Visst, lever man som jag så kanske man inte blir gift men man får bestämma själv vilket jag ser som ett stort plus.
3 Guest(s)