January 17, 2002
Ska fan gå å drämma till fanskapet som ens tänker på att använda mulltoa i mitt kvarter! Här kommer katten intravandes i mitt rum och gnider sig mot mitt ben, så jag tar upp denne och känner aningens för sent att det luktar VÄLDIGT mysko om honom! När jag slängt ner katten och kollar på mig själv är det BAJS över hela min tröja och på händer/underarmar! :cy: :spy: :cy:
Kattkräket har varit i någon miljömedveten grannes kompost där denne antagligen tömt sin mulltoa eller nått liknande fanskap.
Tack, har just stått 30 min i dushen och dushade ofrivilligt iskallt dom sista fem minuterna... USH! Har aldrig varit med om nå mer motbjudande i hela mitt liv! Ska numera alltid lukta på katten innan jag tar upp den.
Kan iaf glädja mig åt att käre herr oskar (katten) fick spendera nästan lika lång tid under vattenkranen som jag i dushen!
:spy: :spy: :spy: :spy:
July 11, 2002
Min katt gillar också vara smuttsig, brukar sitta på balkongen vart det är mycket skit på golvet. Sedan kommer han dit och börjar rulla mot golvet och gnida säg mot.
Fram mot kvällen så kommer han till sängen o vill sova, och men ser hur jävla skitigt han är. Han är så jävla lat, orkar inte ens tvätta sig baken...
7år gammal väger 9kg, stor jävla neger (postar bilder nångång)
1 Guest(s)