January 7, 2003
Lasse Åberg hade en sketch fär 20 år sedan om ett liknande scenario. Den handlade om att kvinnorna skulle lämna jorden och åka tillbaka till sin planet och lämna männen ensamma. Då skulle vi få lägga ägg själva och typ "ruva" på dem. Han tyckte att när vi såg en tjej skulle vi "hålla i och inte släppa taget".=)
August 20, 2001
MoNsTeR wrote: [quote=DarkStormZ]http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,351087,00.html
Man blir juh lite "stressad.." 🙂 Hur ska dem överleva utan oss nu då..
Man kan ju verkligen undra varför detta ligger under kvinna avdelningen 😮
För att kvinnans position i samhället tydligen måste stärkas ännu mer... Det räcker inte att de har Oprah billigare telefonsex 😉
November 22, 2001
O hur länge skulle kvinnorna överleva utan män? Det blir ju inga nya kvinnor.
Iofs har de ju 125 000 år på sig att försöka göra konstgjorda spermier, eller så får de samla på sig ett jäkla lager under de åren o frysa in 😉
Eller så kanske de satsar på kloning...
Men då borde de ju kunna klona män eller?
September 13, 2002
DiDi wrote: [quote=MoNsTeR][quote=DarkStormZ]http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,351087,00.html
Man blir juh lite "stressad.." 🙂 Hur ska dem överleva utan oss nu då..
Man kan ju verkligen undra varför detta ligger under kvinna avdelningen 😮
För att kvinnans position i samhället tydligen måste stärkas ännu mer... Det räcker inte att de har Oprah billigare telefonsex 😉
så allt är ett nytt knep från den feministiska propagandamaskinen, föratt försöka få oss män att känna oss mindre värda och böja oss för trycket..
men enade står vi starka!!
så jag ger denna artikeln 6 långfingrar av 5 möjliga
(kärringen som skrev va väl feministsuggaliknande tror jag)
February 12, 2002
heimdal wrote:
men enade står vi starka!!
så jag ger denna artikeln 6 långfingrar av 5 möjliga(kärringen som skrev va väl feministsuggaliknande tror jag)
Jag är med dig till slutet!
Trevligt av dem förresten att skriva "männen har 125 000 år kvar att leva." Det var väl lite mer änn jag räknat med men man tackar och tar emot... Kvinnors medel ålder ligger väl bara på 80 eller nå sånt va?
1 Guest(s)