February 12, 2003
Fick en cross i förrgår...
En Honda CR 125R '02... Var skitnöjd...
Men sen igår var jag ute o åkte, och helt plötsligt dog skiten!
Sen dess har jag inte fått i gång den, det känns f*n meningslöst att lägga ut 40K på nåt som går sönder efter en dag...
Konstaterade igår att det var tändningsfel på den...
(Ursäkta den sluddriga storyn, jag är extremt trött...)
September 11, 2003
Jag köpte en KTM 380 Splitter ny för 65000.....en etc......gick som ett jävla monster...mkt o köra med när de är 2-takt o så mkt kubik...men så la jag ner den några gånger och mitt styrstopp på vänster sida hade vibrerat lös....de är bara en skruv på dom....så de slog sönder cdi boxen...så jag var tvungen att byta den......3000 spänn gick den på.....suck....de e dyrt att köra cross....
August 15, 2002
eskimos20 wrote: Jag köpte en KTM 380 Splitter ny för 65000.....en etc......gick som ett j**la monster...mkt o köra med när de är 2-takt o så mkt kubik...men så la jag ner den några gånger och mitt styrstopp på vänster sida hade vibrerat lös....de är bara en skruv på dom....så de slog sönder cdi boxen...så jag var tvungen att byta den......3000 spänn gick den på.....suck....de e dyrt att köra cross....
Varför så många punkter hela tiden?
February 13, 2001
Hade en susuki 98a och den var körd i öknen.... Hade extra långa dämpare och max trimmad.... gick som FAN men de va lite jobbigt och byta kolv i den hela tiden.... + att det gick inte å ha tomgångs skruven i för då vart den CP så jag fick vara utan tomgång.... Bytte den med en trimmad Honda NSF 125cc år 90.... och liten pengar.... kul kul med cross men de va ett tag sen nu jag hade nånting.... Vill ha mig nå äldre å åka på om jag ska ha nå mer....
2 Guest(s)