August 23, 2001
Gueno wrote: [quote=Bjornsson]Ă€r ju alternativ 3 som gĂ€ller pĂ„ dansgolvet ju đ
Det Àr sÄnna som du som förstör utekvÀllarna nÀst efter alla Àckliga rökare. :arg:
Fire: Exakt. "RÄkade" köra in en armbÄge i njuren pÄ en j**el. RÀtt Ät fanskapet.
Dehman: Det lÀr du aldrig fÄ..
aldrig nÄgon som har klagat pÄ mig... och fÄr jag en armbÄge sÄ fÄr han en tillbaka lika fort...
men hoppas kvÀllen blir bra :pidu:
June 28, 2001
alla har ju rÀtt till sina tabbar.
kanske borde starta en "tabb"trÄd.
jag kan skriva en kort tabbe jag gjorde för över ett Är sedan.
jag stÄr o tjötar med en nice ung brud som har lite sÄdandÀr gothliknande hÄrdrocksklÀdsel, och hux flux var hon inne pÄ att snacka om sina strumbyxor och sÄ drog hon upp kjolen lite och velade med strumpbyxhÄllarna.
om man skulle ha översatt det till ren fyllesvenssonsprÄk (Àr det ett ord?) sÄ sa hon "ska vi hem till mig och knulla? "
men detta missade jag totalt och babblade pÄ om fan vet vad.
ett bra tag senare kom jag ju pÄ detta, fan vad dum jag kÀnde mig dÄ.
hÀnt liknande vid flera tillfÀllen, det gÀller att öva sÄ att det sitter i ryggraden, dÄ gör man inte sÄdana dumma misstag.
February 12, 2002
Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? đ
Ja var ocksĂ„ ute igĂ„r, pĂ„ förfesten som varade dryga tvĂ„ timmar klĂ€mmde ja nĂ€ra i mig en 7a Ă„ssĂ„ har ja trĂ€nat hela veckan sĂ„ det tog dĂ€r de skulle vill ja lova. đ Vad som hĂ€nde sen Ă€r bara blur, fast Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nde jag mig rĂ€tt kontrolerad Ă„ inte sĂ„ hĂ€r svart drĂ€ggligt full som man kan bli ibland nĂ€r de blivit för mycket Ă„ man bara ser fötter pĂ„ folk.. Ja har iaf ingen aning hur ja hamna pĂ„ alla stĂ€llen ja hamna igĂ„r. Inte heller va de dĂ€r jöklarna i garderoben ska ha betalt för om man ska behöva vĂ€nta pĂ„ sin jacka i 45 minuter men de Ă€r en annan historia.. đż
I alla fall, en tjej mitt i röran Ă„ allt inne pĂ„ en club komme fram till mig Ă„ sa "Tja Icedor! Kan vi gĂ„ nĂ„n stans Ă„ prata?" Ja som var pĂ„ vĂ€g till toa för de var panik pĂ„ pissfrĂ„nten Ă„ eftersom ja absolut inte kĂ€nde igen tjejen svarar me cartmanröst "Fuck of bitch, i'm gooooing on the toilet"... đ Som tur Ă€r har ja redan min kĂ€rlek sĂ„ ja behöver inte oroa mig över mitt fin fina sĂ€tt att handskas me folk. đ (typ đ )
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? đ
Ja var ocksĂ„ ute igĂ„r, pĂ„ förfesten som varade dryga tvĂ„ timmar klĂ€mmde ja nĂ€ra i mig en 7a Ă„ssĂ„ har ja trĂ€nat hela veckan sĂ„ det tog dĂ€r de skulle vill ja lova. đ Vad som hĂ€nde sen Ă€r bara blur, fast Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nde jag mig rĂ€tt kontrolerad Ă„ inte sĂ„ hĂ€r svart drĂ€ggligt full som man kan bli ibland nĂ€r de blivit för mycket Ă„ man bara ser fötter pĂ„ folk.. Ja har iaf ingen aning hur ja hamna pĂ„ alla stĂ€llen ja hamna igĂ„r. Inte heller va de dĂ€r jöklarna i garderoben ska ha betalt för om man ska behöva vĂ€nta pĂ„ sin jacka i 45 minuter men de Ă€r en annan historia.. đż
I alla fall, en tjej mitt i röran Ă„ allt inne pĂ„ en club komme fram till mig Ă„ sa "Tja Icedor! Kan vi gĂ„ nĂ„n stans Ă„ prata?" Ja som var pĂ„ vĂ€g till toa för de var panik pĂ„ pissfrĂ„nten Ă„ eftersom ja absolut inte kĂ€nde igen tjejen svarar me cartmanröst "Fuck of bitch, i'm gooooing on the toilet"... đ Som tur Ă€r har ja redan min kĂ€rlek sĂ„ ja behöver inte oroa mig över mitt fin fina sĂ€tt att handskas me folk. đ (typ đ )
En 7a?
Menar du ett helrör sprit?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2002
NÀ, de var lite överdrivit.. Men du kan fÄ veta exakt va jag drack Ä mellan vilka tider. FrÄn halv 7 till ca halv tio nÄngÄng (alltsÄ ca 3 timmar) drack jag en kvarting jÀgermeister, i shoot absolut vodka, en drink som ja inte vet va den her med vodka i iaf, kanske en 4a ca ÄssÄ ett glas vin. ( hÀrlig blandning va? ;)) De hÀr Àr fakta, du kan du sÀga om de Àr möjligt eller omöjligt hur mycket du vill, resten av kvÀllen drack jag tvÄ rosa pantern 6or Ä en öl. Ja kan sÀga att ja var Ä höll mig vÀldigt hyffsat full pÄ det.
Edit: som sagt, de blev en hyfsad överdrift fÀr i första inlÀgget, men de var ÀndÄ rÀtt mycket ja drack.. Iaf för mig.
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? đ
En 7a?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..
Det Àr klart att det Àr möjligt. Men man blir/blev rÀtt dragen.
Dock sÄ handlar det rÀtt mycket om vana och kroppsfysik.
January 5, 2002
ilg@dd wrote: En 7a?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..
Det Ă€r fullt möjligt, men som denstore sĂ€ger: effekten beror pĂ„ vana och fysik. Jag har sjĂ€lv dragit i mig en sjuttis. Visserligen var det jĂ€mnt fördelat pĂ„ tre-fyra timmar, men Ă€ndĂ„. Jag drack dessutom gin, sĂ„ jag kunde gĂ„ relativt rakt pĂ„ vĂ€gen hem đ Det var dock inte vĂ€rt det, man blev bara drĂ€ngfull, och det finns det inte riktigt nĂ„got syfte med.
July 14, 2004
SĂG INTE NEJ! SĂG KANSKE KANSKE KANSKE! ?!?
Du Ă€r ju dum i huvudet đ
Skippa Beemern, vi VolvoRaggers har brudar i mÄngfald, du kan fÄ en ifall du frÄgar snÀllt
"jag fÄr knulla brudar i min epa-traktor för min kuk den Àr sÄ lÄng"
det finns en anledning till varför det inte Ă€r BMW dĂ€r đ
May 19, 2003
Nomic wrote: SĂG INTE NEJ! SĂG KANSKE KANSKE KANSKE! ?!?
Du Ă€r ju dum i huvudet đ
Skippa Beemern, vi VolvoRaggers har brudar i mÄngfald, du kan fÄ en ifall du frÄgar snÀllt
"jag fÄr *censur* brudar i min epa-traktor för min *censur* den Àr sÄ lÄng"
det finns en anledning till varför det inte Ă€r BMW dĂ€r đ
Det Ă€r inte Beemern det Ă€r fel pĂ„, det Ă€r brudarna. đ
Volvo, pfft. đ
1 Guest(s)