Nu har jag tagit priset... [tjejer]|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nu har jag tagit priset... [tjejer]
Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
sp_UserOfflineSmall Offline
857808
March 12, 2005 - 6:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Man kan inte lÀra en gammal hund att sitta.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
857816
March 12, 2005 - 6:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Ska ut ikvÀll igen..
Kommer nÄgor och bjuder upp och jag sÀger nej sÄ berÀttar jag det hÀr.
Sen fÄr admin banna mig pÄ livstid för min dumhet.

400:- i intrÀde pÄ bara 2 kvÀllar! WEE!
Inte konstigt att man Àr fattig.

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
857819
March 12, 2005 - 6:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno din lilla pluttiplutt. Guchi-GO! *Tar tag i Guenos kinder och "guchi-go..lalal...tata.ulluluul" som man gör med en bebis(?!?!)*

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
857824
March 12, 2005 - 7:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno.. Om du ska till Gate One fÄr du fan ta o frÄga nÄn bartender eller DJ eller vem som helst efter Linus(Lurifax hÀr pÄ NH)... Eller efter mig.. Karim

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
857848
March 12, 2005 - 8:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Ska ut ikvÀll igen..
Kommer nÄgor och bjuder upp och jag sÀger nej sÄ berÀttar jag det hÀr.
Sen fÄr admin banna mig pÄ livstid för min dumhet.

Tackar du nej sÄ slÄr jag dig.

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
857850
March 12, 2005 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha, lycka till nu ikvĂ€ll Gueno! 😉

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
857854
March 12, 2005 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Men hur fan kunde du tacka nej!?
Glömt hjÀrnan pÄ dass?

Bjornsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1910
857869
March 12, 2005 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Bjornsson]Ă€r ju alternativ 3 som gĂ€ller pĂ„ dansgolvet ju 😀

Det Àr sÄnna som du som förstör utekvÀllarna nÀst efter alla Àckliga rökare. :arg:

Fire: Exakt. "RÄkade" köra in en armbÄge i njuren pÄ en j**el. RÀtt Ät fanskapet.

Dehman: Det lÀr du aldrig fÄ..

aldrig nÄgon som har klagat pÄ mig... och fÄr jag en armbÄge sÄ fÄr han en tillbaka lika fort...

men hoppas kvÀllen blir bra :pidu:

Adam
Member
Medlem
Forum Posts: 5104
857899
March 12, 2005 - 10:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Extatic wrote: Men hur fan kunde du tacka nej!?
Glömt hjÀrnan pÄ dass?

Vilken hjÀrna? laugh

Vamp
Member
Medlem
857908
March 12, 2005 - 10:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Face it Gueno.
Det funkar inte för dig och tjejer. Det Àr kanske det andra könet som din kropp suktar efter? :bgrin:

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
857939
March 13, 2005 - 12:02 am
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Face it Gueno.
Det funkar inte för dig och tjejer. Det Àr kanske det andra könet som din kropp suktar efter? :bgrin:

Vad dĂ„.. Ă€r du intresserad av en date eller? 😼

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
857953
March 13, 2005 - 12:50 am
sp_Permalink sp_Print

alla har ju rÀtt till sina tabbar.
kanske borde starta en "tabb"trÄd.

jag kan skriva en kort tabbe jag gjorde för över ett Är sedan.

jag stÄr o tjötar med en nice ung brud som har lite sÄdandÀr gothliknande hÄrdrocksklÀdsel, och hux flux var hon inne pÄ att snacka om sina strumbyxor och sÄ drog hon upp kjolen lite och velade med strumpbyxhÄllarna.
om man skulle ha översatt det till ren fyllesvenssonsprÄk (Àr det ett ord?) sÄ sa hon "ska vi hem till mig och knulla? "
men detta missade jag totalt och babblade pÄ om fan vet vad.
ett bra tag senare kom jag ju pÄ detta, fan vad dum jag kÀnde mig dÄ.

hÀnt liknande vid flera tillfÀllen, det gÀller att öva sÄ att det sitter i ryggraden, dÄ gör man inte sÄdana dumma misstag.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
857994
March 13, 2005 - 7:54 am
sp_Permalink sp_Print

Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? 😉
Ja var ocksĂ„ ute igĂ„r, pĂ„ förfesten som varade dryga tvĂ„ timmar klĂ€mmde ja nĂ€ra i mig en 7a Ă„ssĂ„ har ja trĂ€nat hela veckan sĂ„ det tog dĂ€r de skulle vill ja lova. 😀 Vad som hĂ€nde sen Ă€r bara blur, fast Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nde jag mig rĂ€tt kontrolerad Ă„ inte sĂ„ hĂ€r svart drĂ€ggligt full som man kan bli ibland nĂ€r de blivit för mycket Ă„ man bara ser fötter pĂ„ folk.. Ja har iaf ingen aning hur ja hamna pĂ„ alla stĂ€llen ja hamna igĂ„r. Inte heller va de dĂ€r jöklarna i garderoben ska ha betalt för om man ska behöva vĂ€nta pĂ„ sin jacka i 45 minuter men de Ă€r en annan historia.. 👿
I alla fall, en tjej mitt i röran Ă„ allt inne pĂ„ en club komme fram till mig Ă„ sa "Tja Icedor! Kan vi gĂ„ nĂ„n stans Ă„ prata?" Ja som var pĂ„ vĂ€g till toa för de var panik pĂ„ pissfrĂ„nten Ă„ eftersom ja absolut inte kĂ€nde igen tjejen svarar me cartmanröst "Fuck of bitch, i'm gooooing on the toilet"... 😉 Som tur Ă€r har ja redan min kĂ€rlek sĂ„ ja behöver inte oroa mig över mitt fin fina sĂ€tt att handskas me folk. 😉 (typ 🙄 )

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
858002
March 13, 2005 - 8:34 am
sp_Permalink sp_Print

Om en kvinna frÄgor nÄgonting Àr reflexsvaret ja, inte nej. Ja, inte nej. Ja, inte nej. Ja, inte nej. Ja, inte nej.

//Andreas

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
858012
March 13, 2005 - 9:20 am
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? 😉
Ja var ocksĂ„ ute igĂ„r, pĂ„ förfesten som varade dryga tvĂ„ timmar klĂ€mmde ja nĂ€ra i mig en 7a Ă„ssĂ„ har ja trĂ€nat hela veckan sĂ„ det tog dĂ€r de skulle vill ja lova. 😀 Vad som hĂ€nde sen Ă€r bara blur, fast Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nde jag mig rĂ€tt kontrolerad Ă„ inte sĂ„ hĂ€r svart drĂ€ggligt full som man kan bli ibland nĂ€r de blivit för mycket Ă„ man bara ser fötter pĂ„ folk.. Ja har iaf ingen aning hur ja hamna pĂ„ alla stĂ€llen ja hamna igĂ„r. Inte heller va de dĂ€r jöklarna i garderoben ska ha betalt för om man ska behöva vĂ€nta pĂ„ sin jacka i 45 minuter men de Ă€r en annan historia.. 👿
I alla fall, en tjej mitt i röran Ă„ allt inne pĂ„ en club komme fram till mig Ă„ sa "Tja Icedor! Kan vi gĂ„ nĂ„n stans Ă„ prata?" Ja som var pĂ„ vĂ€g till toa för de var panik pĂ„ pissfrĂ„nten Ă„ eftersom ja absolut inte kĂ€nde igen tjejen svarar me cartmanröst "Fuck of bitch, i'm gooooing on the toilet"... 😉 Som tur Ă€r har ja redan min kĂ€rlek sĂ„ ja behöver inte oroa mig över mitt fin fina sĂ€tt att handskas me folk. 😉 (typ 🙄 )

En 7a?
Menar du ett helrör sprit?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD

Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
858016
March 13, 2005 - 9:38 am
sp_Permalink sp_Print

NÀ, de var lite överdrivit.. Men du kan fÄ veta exakt va jag drack Ä mellan vilka tider. FrÄn halv 7 till ca halv tio nÄngÄng (alltsÄ ca 3 timmar) drack jag en kvarting jÀgermeister, i shoot absolut vodka, en drink som ja inte vet va den her med vodka i iaf, kanske en 4a ca ÄssÄ ett glas vin. ( hÀrlig blandning va? ;)) De hÀr Àr fakta, du kan du sÀga om de Àr möjligt eller omöjligt hur mycket du vill, resten av kvÀllen drack jag tvÄ rosa pantern 6or Ä en öl. Ja kan sÀga att ja var Ä höll mig vÀldigt hyffsat full pÄ det.

Edit: som sagt, de blev en hyfsad överdrift fÀr i första inlÀgget, men de var ÀndÄ rÀtt mycket ja drack.. Iaf för mig.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
858017
March 13, 2005 - 9:42 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hehe, ja ska vi snacka nivĂ„skillnad hĂ€r? 😉

En 7a?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..

Det Àr klart att det Àr möjligt. Men man blir/blev rÀtt dragen.
Dock sÄ handlar det rÀtt mycket om vana och kroppsfysik.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
858073
March 13, 2005 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: En 7a?
PĂ„ 2 timmar?
Inte möjligt..

Det Ă€r fullt möjligt, men som denstore sĂ€ger: effekten beror pĂ„ vana och fysik. Jag har sjĂ€lv dragit i mig en sjuttis. Visserligen var det jĂ€mnt fördelat pĂ„ tre-fyra timmar, men Ă€ndĂ„. Jag drack dessutom gin, sĂ„ jag kunde gĂ„ relativt rakt pĂ„ vĂ€gen hem 🙂 Det var dock inte vĂ€rt det, man blev bara drĂ€ngfull, och det finns det inte riktigt nĂ„got syfte med.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
858127
March 13, 2005 - 1:25 pm
sp_Permalink sp_Print

SÄG INTE NEJ! SÄG KANSKE KANSKE KANSKE! ?!?

Du Ă€r ju dum i huvudet 😛

Skippa Beemern, vi VolvoRaggers har brudar i mÄngfald, du kan fÄ en ifall du frÄgar snÀllt

"jag fÄr knulla brudar i min epa-traktor för min kuk den Àr sÄ lÄng"

det finns en anledning till varför det inte Ă€r BMW dĂ€r 😉

Vamp
Member
Medlem
858131
March 13, 2005 - 1:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: SÄG INTE NEJ! SÄG KANSKE KANSKE KANSKE! ?!?

Du Ă€r ju dum i huvudet 😛

Skippa Beemern, vi VolvoRaggers har brudar i mÄngfald, du kan fÄ en ifall du frÄgar snÀllt

"jag fÄr *censur* brudar i min epa-traktor för min *censur* den Àr sÄ lÄng"

det finns en anledning till varför det inte Ă€r BMW dĂ€r 😉

Det Ă€r inte Beemern det Ă€r fel pĂ„, det Ă€r brudarna. 😎

Volvo, pfft. 🙄

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 414
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL