denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hehe, ja ska vi snacka nivåskillnad här? 😉
Ja var också ute igår, på förfesten som varade dryga två timmar klämmde ja nära i mig en 7a åsså har ja tränat hela veckan så det tog där de skulle vill ja lova. 😀 Vad som hände sen är bara blur, fast ändå så kände jag mig rätt kontrolerad å inte så här svart dräggligt full som man kan bli ibland när de blivit för mycket å man bara ser fötter på folk.. Ja har iaf ingen aning hur ja hamna på alla ställen ja hamna igår. Inte heller va de där jöklarna i garderoben ska ha betalt för om man ska behöva vänta på sin jacka i 45 minuter men de är en annan historia.. 👿
I alla fall, en tjej mitt i röran å allt inne på en club komme fram till mig å sa "Tja Icedor! Kan vi gå nån stans å prata?" Ja som var på väg till toa för de var panik på pissfrånten å eftersom ja absolut inte kände igen tjejen svarar me cartmanröst "Fuck of bitch, i'm gooooing on the toilet"... 😉 Som tur är har ja redan min kärlek så ja behöver inte oroa mig över mitt fin fina sätt att handskas me folk. 😉 (typ 🙄 )
En 7a?
Menar du ett helrör sprit?
På 2 timmar?
Inte möjligt..
Det är klart att det är möjligt. Men man blir/blev rätt dragen.
Dock så handlar det rätt mycket om vana och kroppsfysik.
Jo, för en vuxen man med lite kroppshydda, och vana att tratta i sej ofta och mycket ska det inte vara några problem..
Jag kanske har fel, men jag uppfattar kråkan som typ 15-16 år.
Jag vet av egen erfarenhet att det går att tratta dessa mängder, och mer därtill under en kväll.
Men det var under "min glans dagar", typ när jag var 20-30 och rände runt på allehanda tillställningar av modell raggarfester/träffar.
En helg bestod oftast av 2 helrör och en platta öl på den tiden.
Kroppshydda på 95-100kg, hyfsat vältränad både för tungt arbete och långdrickning..
Men jag gissar att 1 helrör på 2 timmar skulle ha däckat mej även då, iaf vore man ganska frånvarande för resten av kvällen..Nu för tiden dricker jag nästan aldrig, så totalkanon och gonatt är nog vad resultaten skulle bli numera.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
-=*ThE_cRoW*=- wrote: ilg@dd, är du över 30?! :cy:
39 till och med. 40 framåt hösten.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]ilg@dd, är du över 30?! :cy:
Oki, de var dagens chock.. Bäst ja går å lägger mig, vet inte hur mycket mer ja tål...
??
Jag är ju inte äldst här..
Finns några 40+ också,,Bl.a Skiroy om jag inte minns helt galet.
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]ilg@dd, är du över 30?! :cy:
Oki, de var dagens chock.. Bäst ja går å lägger mig, vet inte hur mycket mer ja tål...
??
Han är så gammal att han tappat räkningen 😉
//Andreas
-=*ThE_cRoW*=- wrote: jo, men ja trodde jag å du var jämnåriga.. Alltså ca 15-16...
Hahahaha..
Felar nått år emellan..
Men å andra sidan är man inte äldre än man gör sej..
Känns 60+ på morgonen, och nedåt 20-25 på kvällningen..
*Edit*
När jag är djupt inne i en rond CSS så känner jag mej som barn på nytt.
🙂
*Edit2*
Kort taget för typ 15 år sen. Jag som sitter vid ratten.
http://www.gunnarsson.biz/old/.....dojjan.JPG
*Edit3*
Bilden en aning stor för att visa direkt här på sidan.
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]ilg@dd, är du över 30?! :cy:
??
//Andreas
Och Coore räknar väl sin livstid i druckna pilsner?
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]ilg@dd, är du över 30?! :cy:
??
//Andreas
Och Coore räknar väl sin livstid i druckna pilsner?
Jo, men vad jag förstått är det en konvertering på gång, tro det eller ej, men tidsräkningen as we know it kommer att vändas upp och ner på: han ska dra ner på drickandet!
//Andreas
March 10, 2002
Nomic wrote: SÄG INTE NEJ! SÄG KANSKE KANSKE KANSKE! ?!?
Du är ju dum i huvudet 😛
Skippa Beemern, vi VolvoRaggers har brudar i mångfald, du kan få en ifall du frågar snällt
"jag får *censur* brudar i min epa-traktor för min *censur* den är så lång"
det finns en anledning till varför det inte är BMW där 😉
Ja men sen är det lite skillnad på fjortisbrudar och riktiga...
July 4, 2003
En 70:is på 2 timmar, ja det är väl lite i överkant men på en 3-4 så fungerar det perfekt 😀 Man shottar i sig 35cl till o börja med på den första ½/hel timme så har man resten till att hålla sig i rätt tillstånd 😀
Så kör vi =)
Gueno, NEJ?! Ordet existerar inte !
"Du ska kunna vakna upp mitt i natten och skrika JA!!"
Det ska sitta som i ryggraden, träna träna o träna 😉
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
3 Guest(s)