June 3, 2001
Japp jag har gjort det nu.
Kört bil rätt berusad.
Men bara på X-lådan givetvis. :blink:
Körde ett varv Nürburgring på Project Gotham Racing 2.
Det tog mig nästan 15 minuter att ta mig runt banan. 😮
Brukar fixa det på en 7 minuter annars med samma bil.
Helt otroligt.. går ju inte att köra rakt ens. :cy:
Man skulle nästan ha filmat det och visa.
Nej aldrig att jag skulle göra det IRL.
Dom som gör det borde ha en fet spark på k*ken! 👿 😡
Gueno wrote: Japp jag har gjort det nu.
Kört bil rätt berusad.Men bara på X-lådan givetvis. :blink:
Körde ett varv Nürburgring på Project Gotham Racing 2.
Det tog mig nästan 15 minuter att ta mig runt banan. 😮
Brukar fixa det på en 7 minuter annars med samma bil.Helt otroligt.. går ju inte att köra rakt ens. :cy:
Man skulle nästan ha filmat det och visa.Nej aldrig att jag skulle göra det IRL.
Dom som gör det borde ha en fet spark på k*ken! 👿 😡
Fyllstrut..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 25, 2000
NES_Boy wrote: Dom gjorde något liknande test i nån PC tidning för ett par år sedan, i början blev test föraren bättre å bättre men efter ett par drinkar gick det käpprätt åt helvette.
Förstår inte hur folk kan köra rattfulla trotts att dom vet hur mycket sämmre förare man blir :S
Hur mycket hade han spelat spelet före? Det kanske var första gången och då är det inte konstigt att han blev bättre i början. Den enda "positiva" effekten av små mängder av alkohol är att du blir lite stadigare på handen, därför är alkohol klassat som ett dopingpreparat i skytte.
January 22, 2003
ViU wrote: [quote=NES_Boy]Dom gjorde något liknande test i nån PC tidning för ett par år sedan, i början blev test föraren bättre å bättre men efter ett par drinkar gick det käpprätt åt helvette.
Förstår inte hur folk kan köra rattfulla trotts att dom vet hur mycket sämmre förare man blir :S
Hur mycket hade han spelat spelet före? Det kanske var första gången och då är det inte konstigt att han blev bättre i början. Den enda "positiva" effekten av små mängder av alkohol är att du blir lite stadigare på handen, därför är alkohol klassat som ett dopingpreparat i skytte.
Kommer inte ihåg mer av artikeln än att han blev bättre dom första gångerna och MYCKET sämmre sedan.
July 13, 2004
Shinji wrote: Själv har jag cyklat ett par gånger på fyllan. Coolt va? ._.
JAg har en polare som gjorde det. Nu förtiden kallar vi han Tanden. För han har nästan bara plasttänder i käften nu ;).
Nej köra på fyllan ska man inte göra!
BTW: När vi pratar om alkohol, nån som ska till Big Lake idag kanske?
ViU wrote: därför är alkohol klassat som ett dopingpreparat i skytte.
Sant. Men jag kan ju lova att det hjälper med EN hutt innan man ar upp pistolen. Har testan en gång. Fan va bra det gick 😀
March 14, 2004
_Danneman_ wrote: Vad döms rattfyllon som kört ihjäl någon till för typ av straff? Är det dråp? Och om dråp är uppdelat i olika nivåer (typ, murder of the first/second degree, som di säger i amerikaland), var hamnar detta?
Det bli vållande till annans död (har lägre straffsatser än dråp) tror det är max 4 eller 6 år. Men en gubbe som körde ihjäl en mamma och sin dotter här i Umeå fick 2,5 år villkårligt. "Rattfylle" lagarna är nog dom lagar som upprör mig mest av alla lagar i Sverige.
February 1, 2002
skinner wrote: [quote=_Danneman_]Vad döms rattfyllon som kört ihjäl någon till för typ av straff? Är det dråp? Och om dråp är uppdelat i olika nivåer (typ, murder of the first/second degree, som di säger i amerikaland), var hamnar detta?
Det bli vållande till annans död (har lägre straffsatser än dråp) tror det är max 4 eller 6 år. Men en gubbe som körde ihjäl en mamma och sin dotter här i Umeå fick 2,5 år villkårligt. "Rattfylle" lagarna är nog dom lagar som upprör mig mest av alla lagar i Sverige.
det är ju inget!! 🙁
January 2, 2004
NES_Boy wrote: Dom gjorde något liknande test i nån PC tidning för ett par år sedan, i början blev test föraren bättre å bättre men efter ett par drinkar gick det käpprätt åt helvette.
Förstår inte hur folk kan köra rattfulla trotts att dom vet hur mycket sämmre förare man blir 😕
High Score 🙂 De pimplade vodka o körde bilspel 🙂
Gick....inte så bra
3 Guest(s)