February 4, 2005
tror inte ja behöver berätta om Gueno's problem...
Var på en fest ida... en tje ja gillar kom dit.. trodde hon gilla mig oxå... men se ser de ut som hon går på min kompis... jag hade lovat att skjutsa hem henne o hennes kompis.. så de gjorde ja.. men sa inte ett ord.. fanns lixom inget att säga...
Va gör man då?... vet iof redan svaret.. ingenting... kommer aldrig mer snacka med den tjejen...
January 20, 2003
Sions wrote: tror inte ja behöver berätta om Gueno's problem...
Var på en fest ida... en tje ja gillar kom dit.. trodde hon gilla mig oxå... men se ser de ut som hon går på min kompis... jag hade lovat att skjutsa hem henne o hennes kompis.. så de gjorde ja.. men sa inte ett ord.. fanns lixom inget att säga...
Va gör man då?... vet iof redan svaret.. ingenting... kommer aldrig mer snacka med den tjejen...
wee ni kan ju starta en klubb: Anonyma Dumpade Tonåringar.
October 2, 2003
Guufi wrote: [quote=Sions]tror inte ja behöver berätta om Gueno's problem...
Mm, en bra idé...tjejen sa igår att hon inte ville träffas mer..Har varit ihop i ett år....
October 25, 2003
Bennos wrote: [quote=Guufi][quote=Sions]tror inte ja behöver berätta om Gueno's problem...
Mm, en bra idé...tjejen sa igår att hon inte ville träffas mer..Har varit ihop i ett år....
Lider med dig 🙁
Men se det som en start på något nytt, gå ut och gör nåt kul med polarna i helgen och försök att låta bli att tänka på det.
March 10, 2002
Nu förstår jag inte riktigt här, såg det ut som hon gick på din kompis? Strulade din kompis med henne? Vet din kompis om att du gillar/gillade denna tjej?
February 4, 2005
Dehman wrote:
Nu förstår jag inte riktigt här, såg det ut som hon gick på din kompis? Strulade din kompis med henne? Vet din kompis om att du gillar/gillade denna tjej?
Dem gjorde inget, men hon följde min kompis som ett barn efter godis...
Min kompis visste om att ja gilla henne och märkte hur hon va på han hela tiden..
då pratade han med henne sa typ att jag gillade henne jätte mycket... så dem gjorde inget va ja vet...
o de uppskatar ja... att min kompis ställer upp för mig...
så visst de kunde ju varit värre.. kunde ju blivit ovän med min kompis med..
April 5, 2003
Känner du tjejen så att ni snackar med varandra? I så fall kan du på nått slugt sätt smyga in att du faktiskt gillar henne! Den största tabben vi killar gör då vi är intresserade av en tjej är att vi först blir VÄN med tjejen, sen avslöjar vi vad vi tycker. Då kan de intresse som tjejen haft redan ha sinat och de är försent, visa direkt vad de är du vill, gå inte som katten runt het gröt tills den svalnat.
Mitt motto lyder: Ge aldrig upp förän de är totalt jävla överjävligt eller man 2ggr fått ett KLART "nej tack"! Tjejer är konstiga, jag vet jag har sett de själv nyligen!
February 4, 2005
Alltså jag har försökt så mycke jag kunde... men hon verkade inte fatta hur mycket ja gillade henne..
och igår va bara de oundvikliga... svaret.... bara att jag tycker att de va ett jäkligt dåligt sätt o säga de på.... hon sa de ida med... men med ord...
tror inte ja kommer snacka med henne någo mer...
åker in i lumpen snart iaf.. kan va skönt o komma iväg.. då när man kommer hem under en helg vet man vilka som faktiskt bryr sig, dem som välkomnar en hem.
Men jag e jäkligt glad över min kompis som inte tog tjejen o gjorde.. aa va han nu ville.. men antar att han värderar kompisar mer än tjejer, vilket ja oxå gör...
1 Guest(s)