May 10, 2005
MULLVADEN wrote: [quote=asnan]Kvinnor vad är det att ha..
eller hur.. Fröken höger fixar jobbet rätt bra ändå..=)
Dom ska bestämma så dant, det enda man blir på dom är besvikna.
Och så tvistar man, det slutar aldrig bra...
Sex kan man ha utan flickvän ( KK? ONS ), kärlek? Känslor kan ibland bara vara ivägen...
April 30, 2005
Darko wrote:
Mitt motto lyder: Ge aldrig upp förän de är totalt j**la överjävligt eller man 2ggr fått ett KLART "nej tack"! Tjejer är konstiga, jag vet jag har sett de själv nyligen!
Jag diggar ditt motto stenhårt. Det är fullt ös, medvetslös som gäller. Blev kär i en tjej för några år sedan men vågade helt enkelt inte ta steget ut. Nu är det försent o hon är borta men man lär sig av sina misstag o om jag blir kär igen ska jag gå efter ditt motto 😉
February 4, 2005
Guneo... har inte läst hur de gått i alla dina trådar... men om du inte har de så tycker ja du gå fram till nästa tjej, sen frågar du ut henne. De värsta som kan hänta är att man blir deprimerad ett tag.... vilket ja nog kommer va...
men man kommer över de...
(varje gång detta händer har jag alltid övervägt selibat... men konstigt nog har de aldrig gått i uppfullelse, trött på o bli sårad av tjejer...)
February 3, 2003
asnan wrote: [quote=MULLVADEN][quote=asnan]Kvinnor vad är det att ha..
eller hur.. Fröken höger fixar jobbet rätt bra ändå..=)
Dom ska bestämma så dant, det enda man blir på dom är besvikna.
Och så tvistar man, det slutar aldrig bra...
Sex kan man ha utan flickvän ( KK? ONS ), kärlek? Känslor kan ibland bara vara ivägen...
Äntligen en som tänker likadant! 😀
Lider med dig, det är bara att acceptera och gå vidare. Var sur ett tag sedan gå vidare 🙂
3 Guest(s)