February 12, 2002
OT (OnTopic), nja inte alla. Vissa är små iaktagelser andra är mer obetydliga varningar som som denna och kommer troligen att plockas bort så fort porrproblemet är löst.
De här kan väl funka att dra ögonen från de andra så att ingen klickar på dem före. 🙂
Edit: Fast kollar man resten av ämnerna så skulle jag varken säga att mina är mer obetydliga eller mindre intressanta. Jag håller ju skeppet flytande.
April 3, 2007
Vad säger man, heheh 😛
...konspirationstekniker kan lyckas med det mesta, även små saker... tex porr på hemsidor--- jag kör dock med noscript till mitt firefox och adblock plus, vilket skyddar mot det mesta ögonbedövande sakerna här ute på internet, + att det går lite snabbare att få fram sidorna... reklam kan va skit, reklam kan va bra, men reklam är speciellt se hit! bajsbjasbbsajbsasbjasb
January 7, 2006
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Det är för att mina andra trådar inte är skittrådar och att den här tråden tas bort så fort moderatorerna uppfattat spamproblemet med porren som var det enda den här tråden var till för att göra.
Man ser den här tråden samtidigt som man ser spamtrådarna, alltså är det inte det ultimata sättet att informera moderatorer om att det finns trådar som borde tas bort 😉
Hur som helst, om någon vill kommentera porrtrådarna så finns det redan en tråd för detta.
https://www.nordichardware.se/.....69509.html
*Tråd låst*
1 Guest(s)