August 23, 2001
Jag har köpt Point of View Geforce 2 400 MX och en Seagate Barracuda IV 60GB från:
Beställde kl 12.03 i fredags nu får vi se hur lång tid det tar...
Eftersom alla säger att det tar tid...
HD'n var det grön hand och POV var det blå hand på...
Hur lång tid har det tagit att få order bekräftelse för er?
eller fått hem grejerna i handen?
[ Detta Inlägg ändrades av: (grove^hand) den 2002-02-02 10:23 ]
November 4, 2001
"Varan är tillfälligt slut i lager, men fler är beställda från leverantör. Alternativt finns i lager hos leverantör för snabb leverans till oss. Kan även kompletteras med mer information avseende leveranstid, antingen i beskrivning av produkten, eller i anslutning till indikeringen."
Citat datorbutiken, för blå tumme...
Lite luddigt angående tid det ska ta tycker jag Förr hade de om jag inte minns fel tidsangivelser i dagar på hur lång tid varje "tumm indikering" skulle motsvara. Undrar varför inte de är kvar
January 23, 2001
tog 3-4 veckor för mina 2 kompisar som beställde där i från den ena datorn som den ena kompisen köpte va sönder när han fick den och så lämna han in den och fick tillbaka den efter 1 månad och då va den sönder och så lämna han in den igen och nu va den fortfarande sönder snanslöst dålig support och service på datorbutiken skulle alldrig handla där i hela mitt liv ......
July 19, 2001
On 2002-02-02 23:49, Finnstam wrote:
tog 3-4 veckor för mina 2 kompisar som beställde där i från den ena datorn som den ena kompisen köpte va sönder när han fick den och så lämna han in den och fick tillbaka den efter 1 månad och då va den sönder och så lämna han in den igen och nu va den fortfarande sönder snanslöst dålig support och service på datorbutiken skulle alldrig handla där i hela mitt liv ......
Ja det är ju det jag säger!
Så håll käften din j**la pundarjävel som tyckte att jag var en idiot som fick en cp prolle..
August 19, 2001
Man handlar ju bara där för att det är billigt.. Då får man ju ta lite smällar.
January 23, 2001
On 2002-02-03 02:03, HELIX wrote:
tog 3-4 veckor för mina 2 kompisar som beställde där i från den ena datorn som den ena kompisen köpte va sönder när han fick den och så lämna han in den och fick tillbaka den efter 1 månad och då va den sönder och så lämna han in den igen och nu va den fortfarande sönder snanslöst dålig support och service på datorbutiken skulle alldrig handla där i hela mitt liv ......Ja det är ju det jag säger!
Så håll käften din j**la pundarjävel som tyckte att jag var en idiot som fick en cp prolle..
vem e du ?
1 Guest(s)