September 12, 2001
Det var väldigt vad blandad smak det blev i denna tråd 🙂
Kanske lite väl mkt hårdrock enligt min mening men ni som tycker om det är ju i er fulla rätt att tycka om det.
Då ska ni absolut slänga ett öra åt The Nomads...inte hårdrock utan bara ren o skär rock utan tillkrånglade finesser.
Herregud...det svänger som attan när dom spelar.
Lita på det.
October 27, 2001
KlaNg3n wrote: [quote=PaiN]I mitt huvve har hela In Flames nya album "Reroute to remain" fastnat 😛
Skojar du att InFlames - CLAYMAN e för läskig eller vadå ? 🙄
Clayman läskig? skojar? (När man quotar någon bör man först läsa vad personen i fråga har skrivit..)
Clayman är ett bra album det med, men Reroute to remain är ännubättre. Jag lyssnar dock på alla album, fast för tillfället blir det ganska mkt Reroute to remain...
June 15, 2001
Ojoj här var det blandat. Kul att se folk som gillar liknande musik.
Lyssnar på mycket blandat men några bra.
Blind Guardian, HEL/Völund Smed, Children of Bodom, Decide, At the Gates, System of a Down, Astral Projection, Earth Crisis, Outlast, Breach, Nightwish, Rammstein och lite Metallica........... finns mycket bra musik. Live är ett annat bra band. Eller Liquido. Kanske lite Lagwagon.
Som sagt mycket blandat. 🙂
August 2, 2001
Hmm.. det fanns en del bra musik i listorna, så jag ska väl lägga upp en liten jag med då.
Blivit mycket svensk punk på sistone....
Coca Carola(Som jag även såg live på Augustibuller 2002), DLK, Charta 77, Ubba, M.I.D, Krymplings, Köttgrottorna, Dia Psalma Stebers m.m.
Ozzy är ju en favorit, Samt hans gamla band Black Sabbath, AC/DC, Iron Maiden, Metallicas gamla album knäcker ju, och deras S/M med symfoniorkestern är också väldigt bra.
Lite annan musik: Doktor Kosmos, Dan Berglund, Bach, Beethooven samt lita annan klassisk musik. Bob Marley är ju en av världshistoriens bästa artister. Rolling Stones, Elvis, David Bowie - Ziggy Marley.
Och för att inte förglömma : MISFITS :worshipp:
äger ju.
Det får väl räcka så... även om det är mycket mycket mer musik jag lyssnar på, dock inte Trance eller liknande musik. 😀
2 Guest(s)