September 13, 2002
de amerikanska soldaterna är väl om jag inte missminnermig ganska unga, sedan när de vet att de kommer bli anfallna så e de nog ganska nervösa också.
så det var inte direkt oväntat.
tänk en hjärntvättad 20 årig amerikan med massa vapen, hurlångt-som-helst hemifrån, taskig attityd, osv. risken för katastrof e överhängande
March 20, 2001
CasO wrote: [quote=XaMMi][quote=CasO][quote=CoLiC][quote=Ogrebeast]Brukar inte posta trådar med nyheter, men den här är bara sjuk: 😮
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,347733,00.htmlSkjuter de barn med träpinnar snart också?
Jag kan faktiskt förstå dom, jag skulle ha agerat likadant eftersom den där kameran garanterat ser ut som ett raketgevär på 100 meters avstånd...
MED ALLA DEN HÄR VÄRLDENS TEKNIK är det svårt och identifiera ett objekt på 100 m ??
va lite mer verklig du :arg:
Håller faktiskt med CoLiC, den lär se ut som ett raktegevär.
Men du skulle väl säkert gå fram till killen och hälsa först.
så du tror inte att en tank är utrustade med en sniper eller vad det är dem nu har...
något dem kan ZOMMA med iaf 😛
om det står en kille 100meter bort och siktar med nått som ser ut som ett raketgevär.. skulle du då börja zomma?! nää, ta och skärp dig nu. Klart folk gör misstag sen att dom får sånna konsikvenser som att en person dör är inte så bra.
2 Guest(s)