November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=MrWeizel]...i USA så röstar 40% av befolkningen på demokraterna och 40% på republikanerna ENBART för dom alltid gjort det...
Vilket för oss till vårt eget lilla land där 40-50% ENBART röstar på sossarna för att de alltid har gjort det. *Vinkar till Öh-whall*
Jag har aldrig röstat på sossarna.
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=Öwall] Jag har aldrig röstat på sossarna.
Men du kommer att göra det, när du har åldern inne (och när det är dags för val). Eller vägrar du stå för dina åsikter här också? 😉
Det vet man aldrig. Jag kanske röstar på moderaterna. Det är ju trots allt flera år kvar.
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=PaiN][quote=Öwall] Jag har aldrig röstat på sossarna.
Men du kommer att göra det, när du har åldern inne (och när det är dags för val). Eller vägrar du stå för dina åsikter här också? 😉
Det vet man aldrig. Jag kanske röstar på moderaterna. Det är ju trots allt flera år kvar.
Det var det värsta, så öppen du blev helt plötsligt. Jaja, då återstår det väl bara att se. 😛
March 20, 2003
Välkommen till http://www.nordichardware.se
Siten där Din politiska åsikt kan göra sig hörd
September 13, 2002
föratt späda på USA-hatet lite mera:
June 18, 2001
heimdal wrote: föratt späda på USA-hatet lite mera:
Det där gäller det mesta de gör.
Nyliberalismens krav på ständig tillväxt leder till sådant.
July 9, 2003
Pim_ wrote: 11 år är fan inte mer än rätt.
Det är vi svenskar som är bortskämmda med att kunna lemlästa folk och komma ut efter 5år.
Höj straffen!!!!
håller med... återinför prygling och spöstraffen gärna att personerna blir bestraffade offentligt på ett torg en lördag förmiddag eller ngt...
vem f**n vill sno en cykel om man får 20 rapp över ryggen inför en skrattande folkmassa??? 😀
3 Guest(s)