January 17, 2002
Har länge funderat på varför min vänsterarm är grövre än min högerarm då jag är högerhänt... Den är rätt mycket grövre också!
Så kom det då jag diskuterade saken med Mind: "Du berättade just att du drar en tarzan med din vänsterarm"
Fan va paff jag blev 😀 Det är antagligen 100% rätt också! Finner ingen annan anledning till detta fenomen!
Nu vet jag iaf hur jag ska fixa så högern blir lika grov... :bgrin:
Nu känner man sig verkligen som en riktig pr0n g33k också
June 28, 2001
Colic -Coolt, jag är högerhänt, men min vänsterarm är grövre än den högra
Mind -du berättade precis att du tar en tarzan med din vänsterhand
Colic -Dude... Det där är fan sant...
Hahahahaha
Fan va coolt 😀
Måste börja dra dem med högerhanden så jag jämnar ut det lite 😀
Mind -mm verkligen
Colic -Seriöst, du har typ helt rätt,,,
Jag finner ingen annan anledning 😀
-------------------------------------------------------------------------
jag lade till färg bara för att ni absolut inte ska ta fel på vem som skrev vad.
January 17, 2002
Mind wrote: ColicCoolt, jag är högerhänt, men min vänsterarm är grövre än den högra
Mind -du berättade precis att du tar en tarzan med din vänsterhand
ColicDude... Det där är fan sant...
Hahahahaha
Fan va coolt 😀
Måste börja dra dem med högerhanden så jag jämnar ut det lite 😀Mind -mm verkligen
Colic -Seriöst, du har typ helt rätt,,,
Jag finner ingen annan anledning 😀-------------------------------------------------------------------------
jag lade till färg bara för att ni absolut inte ska ta fel på vem som skrev vad.
Nu undrar jag vad du vann på det där egentligen 😀
December 31, 2001
Mind wrote: ett ord, Mata hästen
fast nu ska vi inte glida för långt av tråden, min högra bröstmuskel är några mm mindre än min vänstra, vilket är konstigt med tanke på att jag pillar på musen med högern.
borde ju anstränga högern ganska mkt mer då i mitt dagliga surfande.
Min högersida av kroppen är större byggd fast jag trännar identiskt och använder oftast båda armarna/sidorna lika mycket.
1 Guest(s)