May 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=AMD_RULEZ]Har exakt lika lite på båda armar...:)
vet du vad det innebär? 😛
Nooo. Tell me, tell me.
Läs högre upp i tråden, en ledtråd är " Övning ger färdighet"
Mind wrote: [quote=.doedels]Ska vi inte sätta upp en poll med från: Vilken hand drar du i hönan med ?
nejförihelvete
så intresant är det inte att veta ffs.
'
alla j**la polls överallt, behärska er nångång.
tycker allt att det har varit ganska lugnt på pollsfronten nu ett tag. Go for it Doedles.
May 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=AMD_RULEZ][quote=Krqagyzzz][quote=AMD_RULEZ]Har exakt lika lite på båda armar...:)
vet du vad det innebär? 😛
Nooo. Tell me, tell me.
Läs högre upp i tråden, en ledtråd är " Övning ger färdighet"
Jag kan redan...:bgrin:
det var ju exakt det jag syftade på, einstein 😛
November 22, 2001
CoLiC wrote: [quote=Json_81]Colic, skrev inte du i ditt "jag e tillbaka" inlägg att du skaffat tjej?
Jo, men det var ju bara ett par veckor sedan
Jaså, det tog slut?
Till vem det nu va som skrev om att dra med fel hand, det e inte så svårt om man måste. Prova att gå med gips på "rätt" hand några veckor. På den tiden kan jag garantera att du lär dig det.
March 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Spannen]hur faasen lyckas du smeka salamin med "fel" hand?
Jag är vänsterhänt och det går typ i 0.5Rps (runk per sekund) om jag försöker med högern 🙄
Övning, övning och övning...
Riktigt avacerade personer använder båda *Host* *Host* ... :bgrin:
December 31, 2001
Farbror wrote: [quote=DiDi][quote=Spannen]hur faasen lyckas du smeka salamin med "fel" hand?
Jag är vänsterhänt och det går typ i 0.5Rps (runk per sekund) om jag försöker med högern 🙄
Övning, övning och övning...
Riktigt avacerade personer använder båda *Host* *Host* ... :bgrin:
En att hålla lilleman i och en för förstorningsglaset eller hur ?
July 18, 2003
Hmm, börja lyfta lite tyngder med högern och skaffa en flicka som drar i den istället! Det är ju bättre än att dra i den själv!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)