September 5, 2001
Helfet bil. quattro is the shit.
Alla känner alltid någon som har mer...
http://www.zatzy.com
July 4, 2003
zatzu.com är nere tills på måndag 😉
Smida ut 700 hk ur en V8, då är man rätt duktig, vet inte om brillko kör med kompessor i sin Le Mans? Den har annars strax över 700 hk, o den kan jag intyga VRÅLAR!
Hör när han startar upp den o gasar lite när den är 2 km härifrån =D
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
September 5, 2001
Gueno wrote: [quote=hawkie]1-1.4l milen låter ju skitbra med såpass *"stor" motor.
Jag ligger 1.2l/mil nu på vintern iaf.
Farsans V8 (5,8 liter) ligger mellan 0,8-1,2 liter milen.
Z3:an.. hmm.. vet inte.. 0,8 kanske.
740:in drar nog runt litern den med.
Hmm, ja men jag kör sällan 70-90 sträckor.
December 24, 2002
föresten.. har hämtat bilen.. fyf*n vilken pärla... med ESP inkopplat är det i princip omöjligt att få sladd.. även på is... quattron gör sitt med...
även om man kopplar ur ESP så känner man hur statidgt den går.. och vilken motor.. ojojoj... ljudet är helt otroligt...
February 4, 2003
jonte_power wrote: föresten.. har hämtat bilen.. fyf*n vilken pärla... med ESP inkopplat är det i princip omöjligt att få sladd.. även på is... quattron gör sitt med...
även om man kopplar ur ESP så känner man hur statidgt den går.. och vilken motor.. ojojoj... ljudet är helt otroligt...
Kan du sluta nu 😕 😡
🙄
Okej då.. Bara avundsjuka
January 14, 2002
Gueno wrote: [quote=hawkie]1-1.4l milen låter ju skitbra med såpass *"stor" motor.
Jag ligger 1.2l/mil nu på vintern iaf.
Farsans V8 (5,8 liter) ligger mellan 0,8-1,2 liter milen.
Z3:an.. hmm.. vet inte.. 0,8 kanske.
740:in drar nog runt litern den med.
Audi tycker jag gör trevliga bilar så det får bli en sånhär smiley :D/
Våran audi a4 1.8T drar ca: 0.7-1 liter milen
Polo'n drar nog runt halvlitern medans mustangen drar ~2 liter i blandad körning :bgrin:
December 24, 2002
det bästa med bilen är att den ser helt "vanlig" ut på utsidan.. alltså som vilken bil som helst.. så man slipper det där blicken man kan få.. ni vet.. en sån där blick man ger folk som smällt på en stor vinge och ett par 18" däck på en VW Polo...
när man gasar på lite får man istället den där "oj oj oj" blicken.. 😀
January 14, 2002
jonte_power wrote: det bästa med bilen är att den ser helt "vanlig" ut på utsidan.. alltså som vilken bil som helst.. så man slipper det där blicken man kan få.. ni vet.. en sån där blick man ger folk som smällt på en stor vinge och ett par 18" däck på en VW Polo...
när man gasar på lite får man istället den där "oj oj oj" blicken.. 😀
En sleeper 😉 en helt normal bil som väcks till liv när man trycker på gaspedalen =)
May 23, 2002
jonte_power: Det är en helt vanlig bil även på insidan... Nu börjar du låta som en riktig Audi/BMW ägare också, inbillar sig att de får blickar. 200hk ger en rapp bil, men den är inte snabb. Iofs så låter en sexa rätt fint men orginalavgas brukar dämpa på tok för mycket.
Btw så har min kompis en 9-3:a trimmad till 300hk, går att köra på 0.7l/mil om man anstränger sig
6 Guest(s)