March 16, 2002
Japp, går på typ nå liknande för att bara byta kamrem på en RS4a. Huuuga! Just för att man måste lyfta ur motorn.
Shit, värsta bilen jag kört är en Steg 2 850 R. Han drog iofs rätt bra men förstå att ha en RS6a tex. ;D
Jag tror jag får nöja mig med min nuvarandre Audi. Geez..
Fast 2.8 liter, 18-tumsfälgar och lite annat ögongodis får duga tills vidare. Har redan lagt ner mkt pengar på den här tycker jag. 🙂
December 24, 2002
Callister wrote: [quote=jonte_power]men det är bara för att det är en V6'a... väldigt trångt i motorummet.. tror nästan att man får lyfta ut hela motorn..
Känner du ingen händig mekaniker som kan göra det åt dig? Att lämna in på verkstad är åt helsike i alla lägen
Men bilen för ju ett helt annat värde när man har VAG-stämpel i service boken...
June 27, 2002
BearznaiL wrote: Det är ingen ungdomsbil än, men med lite pyssel så 😉
* Byta till en mindre ratt.
* Lågprofil.
* Minst 17"
Osv 😉Pråligt ska det vara.
Snälla byt till en mindre ratt för om det är Airbag i den där så lär du inte bli så uppskattad på besiktningen. Mne säljer du ratten så får du väldigt mycket för den, då det enda som e värt pengarna på en Audi verkar vara just ratten för de flesta inbrott som görs i de bilarna e just för ratten.
February 4, 2002
jonte_power wrote: Måste bara skryta.. e så j**la glad!!!!!!!
Köpte en nya Audi idag.. A4 -00 2,8 v6 200hk+ Quattro (AWD)
Hoppas att du kollade upp bilen ordentligt innan du köpte den bara.
Kan bara upplysa om att bilen har haft 5 ägare före dig inom 1 år sedan den importerades vilket låter konstigt.
December 24, 2002
Leffman wrote: [quote=jonte_power]Måste bara skryta.. e så j**la glad!!!!!!!
Köpte en nya Audi idag.. A4 -00 2,8 v6 200hk+ Quattro (AWD)
Hoppas att du kollade upp bilen ordentligt innan du köpte den bara.
Kan bara upplysa om att bilen har haft 5 ägare före dig inom 1 år sedan den importerades vilket låter konstigt.
Ja, jag vet.. kan rabbla upp ägarna
1:a Privatperson som jobbar i Uppsala och bor i sthlm
2:a Finansföretag (tog bilen från person 1 pga hade inte råd med billånet)
3:e Ägare för Marias Bilar (enskilt företag) i Uppsala
4:e Marias Bilar Handelsbolag (gjordes om till Handelsbolag)
5:e Tillbaka till ägare 2 pga problem med ägarbytet till mig (pga Marias Bilar hade bytt företagsform)
Alltså 1st privatperson
December 24, 2002
Redfaction wrote: [quote=BearznaiL]Det är ingen ungdomsbil än, men med lite pyssel så 😉
* Byta till en mindre ratt.
* Lågprofil.
* Minst 17"
Osv 😉Pråligt ska det vara.
Snälla byt till en mindre ratt för om det är Airbag i den där så lär du inte bli så uppskattad på besiktningen. Mne säljer du ratten så får du väldigt mycket för den, då det enda som e värt pengarna på en Audi verkar vara just ratten för de flesta inbrott som görs i de bilarna e just för ratten.
Varför problem med Airbag?
5 Guest(s)