September 5, 2001
tobbeviking wrote: Klart du kan göra ngt åt däcken!
Alt 1: Lägg inte pedalen i botten utan en bit ovanför, mkt hästar kräver teknink för att stanna i backen.
Alt 2: Du betalar en maaaassa pengar för riktigt mjuka fina däck med supergrepp och äter av dom oxå pga att dom är mjuka och din "mjuka" körstil.
Alt 3: Du backar! Du har juh en framhjulsdriven bil, att backa innebär både mer fäste och bättre 0-80km/h tider (om du inte vänder lådan förståss)
//Tobbe
PS: schysst vagn du skaffat men köp en bmw näst gång 8) :DS
1) det är riktigt svårt att inte gasa på...den går ju såååå bra =)
2) jag ska.... 😉
3) Hur menar du?
ps: jag vet =) Men vilken BMW är 2001,2.0,kan vinterköras har 200hk och kostar 130k? =)
hegge: hunden? det kommer bli en rottweiler...
v40 e fin, men kombi o volvo måste jag säga V70 =) Men v40:n e en klass för sig!!!
ds: ska ta kort klockan 15:30 så bilderna kommer därefter! =)
May 2, 2003
hawkie wrote: [quote=tobbeviking]Klart du kan göra ngt åt däcken!
Alt 1: Lägg inte pedalen i botten utan en bit ovanför, mkt hästar kräver teknink för att stanna i backen.
Alt 2: Du betalar en maaaassa pengar för riktigt mjuka fina däck med supergrepp och äter av dom oxå pga att dom är mjuka och din "mjuka" körstil.
Alt 3: Du backar! Du har juh en framhjulsdriven bil, att backa innebär både mer fäste och bättre 0-80km/h tider (om du inte vänder lådan förståss)
//Tobbe
PS: schysst vagn du skaffat men köp en bmw näst gång 8) :DS
1) det är riktigt svårt att inte gasa på...den går ju såååå bra =)
2) jag ska.... 😉
3) Hur menar du?
ps: jag vet =) Men vilken BMW är 2001,2.0,kan vinterköras har 200hk och kostar 130k? =)
nej det har du rätt i men bränna på så det skriker med en bil som din är juh inte svårt, nya däck är bara dyrare att bränna upp för din del.
Lek slut på dessa och köp nya när leken lagt sig lite 😀
//Tobbe
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]De va väl en j**la tur att din inte tog Saaben då... Spinner värre ändå.
S40 är ju den enda lyckade bil Volvo gjort någonsin, som faktiskt går att få se snygg ut...
Det är ju också en tolkning.. 🙄
Både 850/855T5R och nya R:en är snyggare men dom kostar lite mer oxå.
Sen har vi ju gammal PV:n inte dum den heller.
May 23, 2002
Gueno wrote:
Både 850/855T5R och nya R:en är snyggare men dom kostar lite mer oxå.
Sen har vi ju gammal PV:n inte dum den heller.
S40:n går ju att bygga i banracingstuk så den blir rätt fräsch. Dessutom finns det väldigt mycket eftermarknadsprylar till dem (dämpare, bromsar mm.) Vikten är ju inte helt fel eller. Borde gå att banta till ~1150 kg...
August 24, 2002
700 spänn för e evo dump intressrad?
..
S40n är sådär får man i lite effekt och fina fälgar o lackar allt så är den fin. Ska inte vara för mycket plast på dem. gärna stor flygplansvinge dock 🙂
850n går göra grymmt coola, enast med 17tums titan fälgarna och r grejer på och dem är otroligt cleana räsers.
September 5, 2001
okej då! det är svårt att hitta bra webbspace...
ni får ha lite överseende med qvalitén..man har ju trotts allt modem.
och...förlåt mig men bilen är INTE tvättad så...
bilderna finns på hegges http://ftp...
http://hegge.kicks-ass.org/hawkie/
Jag är interesserad av dumpen...jag får inte pengar förren 25:te och sen beror det på var du bor?
October 5, 2003
Gueno wrote: [quote=MrWeizel]för jag har svårt att tro att det finns någon S40 med 5 dörrar
Om du inte visste det så räknas bakluckan som dörr. :bgrin:
Alltså 4 normala rörrar + 1 onormal dörr.
s40 är 4 dörrars, v40 har 5 dörrar. Bilar som har en dörr där bak räknas som 3 eller 5 dörrars, alla bilar med lucka där bak räknas som 2 eller 4.
Alldrig tänkt på vad 740 och 745 står för 😀
September 5, 2001
Jag pröjsade 60 kontant...sen tyckte päronen att det är dumt o slänga bort 60k på en skitbil (som jag tänkte göra) så de la till lite istället...självklart ska jag betala tebax varenda öre sen när jag studerat färdigt. Alla pengarna är hårt förtjänade.
Det handlar om proritering boys...super man inte bort pengarna så sparar man dom. Käka inte ute för ofta. osv. Tillslut blev det 60k...men nu ska det sparas till däck!
puss o godnatt på er!
1 Guest(s)