October 27, 2001
Jahapp, då stirrar du dig säkert blind på massa detaljer som behövs i tävlingar och extrema förhållanden. Jag är bara en vanlig människa, jag är inte sponsrad och jag kan tyvärr inte sprätta iväg pengar hur som helst...
Jag ska bara köpa en decent MTB med framdämpare, för ca 7k. Sen om du kallar alla cyklar som kostar runt det för skräp får du väl göra det... men det är inte mitt problem 🙂
July 27, 2002
Coore wrote: nej nej... nu har du missförstått mig...
Man får en bra cykel för <10 000... men inte en med dämpare.. 🙂 Men om du bara ska glida runt med den så är det klart att det duger med något billigare.. fick intrycket att du gjorde mera än gled runt..
Han skrev förut att han ska cykla i skogen också. 🙂
October 27, 2001
När jag menar lulla runt i skogen, menar jag inte att jag ska dänga in i varenda trädstam jag ser. Vi har skidspår i skogen på vintern, på sommaren finns det _utmärkta_ (kopplar du?;) banor där.
Det borde väl gå att hitta en cykel med dämpare fram som klarar av dendär behandlingen, under 10k?
July 27, 2002
PaiN wrote: När jag menar lulla runt i skogen, menar jag inte att jag ska dänga in i varenda trädstam jag ser. Vi har skidspår i skogen på vintern, på sommaren finns det _utmärkta_ (kopplar du?;) banor där.
Det borde väl gå att hitta en cykel med dämpare fram som klarar av dendär behandlingen, under 10k?
I princip. Men du kan få köpa min pinnewood cykel för 8000 kr! köpte den för 500 kr!!! 🙂
January 4, 2001
PaiN wrote: När jag menar lulla runt i skogen, menar jag inte att jag ska dänga in i varenda trädstam jag ser. Vi har skidspår i skogen på vintern, på sommaren finns det _utmärkta_ (kopplar du?;) banor där.
Tja... om du inte ska köra så "seriöst" så går det väl... kolla crescents cyklar, dom är fina...
2 Guest(s)