November 16, 2002
CasO wrote: [quote=HELIX][quote=CasO][quote=Catstyle]Varför Fulltower? :/
snyggt ?? lättare och modda ? 🙄
Stor, tung och jobbig att ta med på lan?
hur ofta är man på lan (4 gånger om året) 🙄
Hrrrm icke minst en 20-25 ggr om året =)har knappt haft en egen dator i ett o ett halvt år så jag är ju bara uppe i en 40-50 lan 😀 😀 sitter på lan nu BTW
Grattis lr nått då caged...är avis på dig, älskar att packa upp nya datordelar och meka ihop skiten... o sen doften av nya komponenter OOhh
längtar tills jag får lite cash så jag kan köpa nytt
November 16, 2002
caged wrote: Hehe, fulltower för enkelhetens skull. Ska overklocka denna dator snart och stoppa in vattenkylning.
Har ett problem dock, får inte igång andra hdd, den syns i enhetshanteraren men ej i utforskaren, någon som vet vad som är fel?
förmodligen bara en jumper som sitter fel... 😀 lr så är det windows som är segt
July 8, 2003
Metz wrote: [quote=caged]Hehe, fulltower för enkelhetens skull. Ska overklocka denna dator snart och stoppa in vattenkylning.
Har ett problem dock, får inte igång andra hdd, den syns i enhetshanteraren men ej i utforskaren, någon som vet vad som är fel?
En jumper är satt på "neutralt" eller vad man ska säga. Den sitter där den satt från början, detta är på den stora hdd, den andra är satt på slave. Borde funka va?
Sätter jag den första på master så hittar den ingen av hddarna... Tror jag...
November 16, 2002
caged wrote: [quote=Metz][quote=caged]Hehe, fulltower för enkelhetens skull. Ska overklocka denna dator snart och stoppa in vattenkylning.
En jumper är satt på "neutralt" eller vad man ska säga. Den sitter där den satt från början, detta är på den stora hdd, den andra är satt på slave. Borde funka va?
alltså C: ska vara master och din warez disk lr din andra ska vara Slave
July 8, 2003
Metz wrote: [quote=caged][quote=Metz][quote=caged]Hehe, fulltower för enkelhetens skull. Ska overklocka denna dator snart och stoppa in vattenkylning.
alltså C: ska vara master och din warez disk lr din andra ska vara Slave
Precis, fast sätter jag C: på master försvinner den helt... Kanske ska testa igen. För E: (som den heter, eller mina dokument om du så vill =)) är ju redan slave.
Den ena är nu slave och den andra är master. Båda finns i enhetshanteraren men den ena syns bara inte.. Borde ha en f: eller något.
1 Guest(s)