July 8, 2003
Metz wrote: Kolla upp vilken disk du har o glid in på deras hemsida o kolla hur det ska vara med jumprarna, det kan även ha o göra med kabeln antingen att den är paj lr så är det en ata100 kabel o din andra disk är på 133 lr nått sånt korkat
Iofs är en av hddarna ganska gammal och det är ju en helt nyinköpt dator i övrigt. Det är bara så jobbigt när windows rapporterar att den finns, men den syns inte...
August 20, 2001
caged wrote: [quote=Metz]Kolla upp vilken disk du har o glid in på deras hemsida o kolla hur det ska vara med jumprarna, det kan även ha o göra med kabeln antingen att den är paj lr så är det en ata100 kabel o din andra disk är på 133 lr nått sånt korkat
Iofs är en av hddarna ganska gammal och det är ju en helt nyinköpt dator i övrigt. Det är bara så jobbigt när windows rapporterar att den finns, men den syns inte...
Har du gjort en partition på disken?
July 8, 2003
På en av diskarna har jag gjort två partitioner, en på 20 och en på 100 gig. Den andra hdd som jag ska stoppa in kommer från gamla datorn, allt jag hade på den ligger på den hdd.
Det är helt konstigt, iofs har jag hittat en cfg fil som kanske fixar den lilla 40 gigare. Fast den måste köras i DOS och då behöver jag en 98 skiva eller något...
August 20, 2001
x-per wrote: [quote=DiDi][quote=x-per][quote=DiDi]Sedan så flyttar du inlägget till rätt del av forumet 😉
Vem snackar du med?
Bara en vänlig påminelse till caged... 😉
Aha ok! Trodde att du menade att jag var 100% offtopic 🙄
Nej det blev helt fel... editerade mitt förra inlägg också 😉
August 16, 2002
HELIX wrote: [quote=CasO][quote=Catstyle]Varför Fulltower? :/
snyggt ?? lättare och modda ? 🙄
Stor, tung och jobbig att ta med på lan?
bra träning helix... var det inte du som knapp orkade bära det där serverchassit från skroten... kan föreställa mig vilka muskler du fick
2 Guest(s)