December 15, 2003
Det var rätt så fräckt, skulle vara kul med nån filmsnutt på det sättet.
Fast tekniken är ju att man skall ta två bilder vid sidan om varann, den som fotat tjejen har nog haft två identiska kameror på samma stativ med kanske 30cm mellan sig.
För er som fortfarande inte ser det så funkar det med fingermetoden, högra ögat skall alltså se vänstra bilden och vänstra ögat den högra bilden.
September 16, 2002
Coalan wrote: hihi, testade att dra igång en film och köra de bredvid varandra, det fungerade ju också rätt fint 🙂
Det svåra var ju att få de att starta ungefär samtidigt, som jag konstigt nog lyckades med direkt.
Dom är ju inte identiska? Det är en viss skillnad i vinkel, så hur skulle det då kunna fungera om du kör samma film 2ggr samtidigt?
September 16, 2002
Akatosh wrote: Det var rätt så fräckt, skulle vara kul med nån filmsnutt på det sättet..
På Lisseberg i GBG så kan man se på filmer i 3D med glasögon (inte såna där röda och gröna :P)
SATAN vad riktigt det ser ut! Alltså, man ser ju att det inte är en "riktig" orm som sträcker sig mot dig, men man skiter ändå på sig för att "något" kryper DEFINITIVT mot dig! :cy:
September 16, 2002
Zeth wrote: Så häftigt var det väl inte. En extra bild på mitten, dock en trevlig sådan. 😛
Om du lyckas bryta blicken rätt och fokusera på bilden i mitten, så får den ett djup. Tack vare att de två bilder som redan är där, är en aning annorlunga på så sätt att vinkeln skiljer.
Ser bara 4 bröst på min bildskärm, men det är ju inte fel det heller..
Ser jäkligt dåligt på ena ögat iofs..Kanske brillorna som sabbar effekten..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2002
är väl gjort så att ena bilden ska föreställa som man ser det med vänstra ögat stängt och andra högra.
Om man tune:ar in sig som när man ser på bilden och räcker upp lillfingret mittframför ser man två lillfinger ur två olika vinklar från det lillfinger man håller upp, yay, precis som om man skulle haft något öga stängt! inte lika intressant att kolla på sitt lillfinger än en naken tjej men med lite fantasi och märkpenna kanske......
4 Guest(s)