June 17, 2001
Jag valde igår att ge skiroy adminrättigheter eftersom vi som idag är forumsadmins inte är allt för aktiva för tillfället. Så vi behöver en kille som har kolla på er alla 😉 Och som kan agera direkt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Så här är det...
Det är meningen att jag ska ta över som admin och wigger satte upp mig som admin i förväg.
Iceman ska INTE sluta på NH alls.
Som WIGGER sa stämmer och det är meningen att jag ska hålla koll på er ja.
Iceman har INTE på något sätt gjort något utan han har aviserat att han kan tänka sig göra något annat efter han har haft ansvaret i ett och ett halvt år som huvudadmin.
Det hela är enkelt...det är meningen att jag på sikt ska ta över då iceman går över till andra uppgifter och jag har försökt att övertala Iceman att fortsätta som admin och ta en paus ett tag bara men jag har inte lyckast.
Så han är fortfarande huvudadmin till han aviserar att det är dags att gå över till andra uppgifter inom NH
Tvärtom så har Iceman varit en utmärkt huvudadmin som jag har haft ett väldigt bra samarbete med och den killen är guld att ha och göra med ska ni veta.
Så är det... inget annat!
Over and out.
November 8, 2002
skiroy wrote: Min sign ska stå kvar ett tag.
För Iceman är huvudadmin fortfarande ska ni veta!
Skiroy, jag vill helst inte ta det här öppet men eftersom jag blivit idiotförklarad så.. Du sa till mig, ordagrant,
"jag ska ta över efter iceman".
Detta var upphovet till tråden och jag ber hemskt mkt om ursäkt om det har blivit nått missförstånd.
peace.
3 Guest(s)