July 11, 2002
ehm, har visst råkat tappa bort min identitetsbricka (eller så ligger den på vinden) vart det står namn,person nummer, vart man är född, blodgrupp osv.
Men jag skulle iaf behöva en ny, eftersom jag har "uppdaterat" mitt efternamn så jag skulle gärna vilja ha en ny med mitt nya efternamn.
Ef fan, jag vet ju inte ens vem jag är, iaf inte blodgrupp men jag tror att jag lite uddare blodgrupp som AB.
Vart ska man vända sig för att fixa fram en ny?? is it das Polizei :roll:?
July 11, 2002
När jag flyttade från CCCP för ett bra tags sen så fick jag en sådan, typ symbol med 3 kronor, samt där stod det: "Prägla ej in blodgrupp på eget bevåg det kan orsaka livsfara" eller nått. Då var jag plötsligt skitskraj och ha på mig den så jag lade undan den 😀
ehm dom där brickorna går fan ej o bryta upp, jag testade med en kompis.
Någon här som har gjort lumpen? dom där brickorna bör väl gå o bryta upp?
April 14, 2002
Hauk wrote: http://www.phatism.org
allt sånt finns där 😉
Hm känns lite fel? 🙂
February 21, 2003
Smirnoff wrote: ehm dom där brickorna går fan ej o bryta upp, jag testade med en kompis.
Jo visst fick man en eller två brickor extra när man ryckte in, men vi övade ju inte direkt på att bryta brickor
September 13, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Smirnoff]ehm dom där brickorna går fan ej o bryta upp, jag testade med en kompis.
Jo visst fick man en eller två brickor extra när man ryckte in, men vi övade ju inte direkt på att bryta brickor
vi skulle ha med våra.. annars fick vi en ny.. men nu har jag tappat båda
February 21, 2003
heimdal wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Smirnoff]ehm dom där brickorna går fan ej o bryta upp, jag testade med en kompis.
vi skulle ha med våra.. annars fick vi en ny.. men nu har jag tappat båda
Se till å hålla dig levande då :bgrin:
November 8, 2002
chrippaz wrote: "Prägla ej in blodgrupp på eget bevåg det kan orsaka livsfara"
Det är ju bara för mig det innebär livsfara, så om jag vet min blodgrupp kan jag ju gravera in den och skulle det mot all förmodan vara fel så har jag bara mig själv att skylla.
Nej det kan bli nödvändigt att ta blod från dig också, vilket kan innebära att en kille får fel blod! dödstöten juh.
2 Guest(s)