March 20, 2001
ruski2 wrote: Varför tror folk att man kommer köpa för att man inte kan ladda ner? Blir bara mindre spelare.
helt rätt. Inte i närheten av alla som laddar ner spelen, programen osv skulle gå och köpa dom. För övrigt så tror jag att piratkopieringen inte kommer att påverkas nämnvärt.
Och den nya lagen är inte en nya lag utan dom har ändrat upphovsrättslagen och gjort det olagligt att både ladda ner och dela ut vissa grejjer.
March 19, 2003
Om man kollar på de mer organiserade fil delarna så kommer de någ inte lyfta på ögonbrynet, då menar jag inte dc användarna.
Men de kommer nog slå lite skräck i svennson delen.
Sen om antipirat byron skulle nog kunna gå o knacka dörr på alla fall 50% av bostäder och hitta nått nerladdat som personen inte har rättigheter till.
Har even för mig att jag läst att de hade problem med lagen och de blev uppskutet till 05****.?!
March 20, 2001
BarateaU wrote: Om man kollar på de mer organiserade fil delarna så kommer de någ inte lyfta på ögonbrynet, då menar jag inte dc användarna.
Men de kommer nog slå lite skräck i svennson delen.
Sen om antipirat byron skulle nog kunna gå o knacka dörr på alla fall 50% av bostäder och hitta nått nerladdat som personen inte har rättigheter till.
Har even för mig att jag läst att de hade problem med lagen och de blev uppskutet till 05****.?!
Tur att atp inte gör det då. 😛 Och vad ska atp göra om jag som privatperson ber dom dra åt helvete och säga åt dom att om dom vill kolla vad jag har på min dator eller överhuvudtaget komma in i mitt hus får dom komma med en husransakan.
2 Guest(s)