May 17, 2002
tindy_14 wrote: Ska köpa ny mobil på onsdag,
och funderar på en SE T630.Nån som har en sån och vet hur den är??
Eller har ni tips på andra, bättre telefoner i samma prisklass?
läs M3 så slipper du fråga... SE T630 är bra... fast voredet inte roligare med en Seashell-telefon?
October 25, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=tindy_14]Ska köpa ny mobil på onsdag,
läs M3 så slipper du fråga... SE T630 är bra... fast voredet inte roligare med en Seashell-telefon?
spelar inte mig nån större roll,
jag vill ha en bra mobil som fungerar felfritt med en bra kamera och display bara. sen att den ser bra ut är ett STORT plus i kanten 😉
January 28, 2003
tindy_14 wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=tindy_14]Ska köpa ny mobil på onsdag,
jag vill ha en bra mobil som fungerar felfritt med en bra kamera och display bara. sen att den ser bra ut är ett STORT plus i kanten 😉
Well, det finns ingen mobil med bra kamera, men sett ur mobilvinkel så har T630 och T610 riktigt bra kameror, bara Samsung SHG-E700 som överträffar dem hittills.
January 28, 2003
Joni^ wrote: måste allt vara så jeffla mainstream? alla köper t610 sen köper alla t630... var lite egen och köp den du vill ha inte bara för att alla andra säger att den är bra. aaah varför bryr jag mig du kommer ändå köpa t630
Well, det viktigaste är ju att köpa den telefon som ger mest för pengarna, eller kanske framförallt; Bäst i den prisklassen man tänkt sig.
På första punkten är T610 och T630 oöverträffade
July 13, 2002
chrippaz wrote: [quote=Joni^][quote=Arny]Köp en som man kan ringa med... De flesta telefoner har mycket onödigt kraffs som man aldrig använder.
word!
I agree, finns så mycket skit. Bra batteri och normalt funtade menyer, och inga probs.
straight up. Och se till att den är liten å smidig, det som är viktigt i längden, jag kollar aldrig på min mobil förutom när jag riger/svarar i den.
November 22, 2001
tindy_14 wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=tindy_14]Ska köpa ny mobil på onsdag,
Vill du ha en bra kamera ska du inte köpa t630, den tar bilder i 3xx*2xx (kommer inte håg exakta siffror)
Jag har samsuns sgh-e700 och den tar iaf bilderna i 640*480 plus att den har 9MB minne. Om jag inte minns fel har t630 bara 2MB precis som t610?
Jag rekommenderar klart samsung-luren.
January 20, 2003
Köp SonyEricsson K700i som kommer i sommar istället http://www.sonyericsson.com/sp.....038;lm=pp1
1 Guest(s)