November 26, 2002
jag märker att det är peter@20ghz som blev den nya moderatorn.
ehm.. grattis, eller vad man nu borde säga.
April 10, 2001
Hehehe
Killar, Fick just igång min dator från 2 dagars koma, Man kan tydligen inte ha datorhaveri och lämna nätet i 2 dygn utan att det börjas tisslas och tasslas bakom ryggen. 🙂 Men visst, jag är ond hehe dock inte lika ond som den Tomten som Bol^ skrev om tidigare.
Precis Jocke man bör vara snäll mot mig, Jag har nämligen en tumme med ovan nämnda Tomte, Och som vi alla vet, Har man inte vart snäll, så får man inga klappar, (kan få en på baken dock).
Anyways,, jobbar vidare med min burk, skall bli mer aktiv i forumet så fort datorn fungerar ordentligt.. (troligtvis imorn) och febern lagt sig.
December 26, 2001
Är säkert forum freak och är medlem på internets alla 192950239445 forum... nej inte så konstigt att man är medlem på sverges två största datorforum. Båda kan ju vara intresanta även om man tycker ett är bättre...
Grattis Peter@20ghz. Är fortfarande lite skeptisk mot din klockning men NH sökte väl efter en persson med bla. erfarenheter av överklockning o de hittade garanterat rätt :p
April 10, 2001
Voodoozzz wrote: Är säkert forum freak och är medlem på internets alla 192950239445 forum... nej inte så konstigt att man är medlem på sverges två största datorforum. Båda kan ju vara intresanta även om man tycker ett är bättre...
Grattis Peter@20ghz. Är fortfarande lite skeptisk mot din klockning men NH sökte väl efter en persson med bla. erfarenheter av överklockning o de hittade garanterat rätt :p
Japp skadar aldrig att läsa på flera forum, man kan alltid snappa upp ett och annat. Vilken klockning menar du att du är skeptisk till?
December 26, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=Voodoozzz]Är säkert forum freak och är medlem på internets alla 192950239445 forum... nej inte så konstigt att man är medlem på sverges två största datorforum. Båda kan ju vara intresanta även om man tycker ett är bättre...
Japp skadar aldrig att läsa på flera forum, man kan alltid snappa upp ett och annat. Vilken klockning menar du att du är skeptisk till?
jag skämtade ....tar ett tag innan 20ghz är möjlig klockning för någon processor. Jag vet att du har klockat din XP1900 till 1.75ghz, vilket är så möjligt som något kan bli. Det var bara menat som ett skämt 🙂
July 11, 2002
Mathias wrote: [quote=Max][quote=Smirnoff][quote=Mathias]Äh, bara för att han är över 18...annars hade jag blivit det. Nästa år så!
du är ju medlem på swec.coM!
och? Swec är ju bättre! 😛
Jag är medlem men permanent avstängd.
me2, mitt konto Smirnoff blev avstängt så jag försöker snacka lite om de, men jag kommer inget vart..
varför blev du avstängd?
October 8, 2001
Grattis Peter@20ghz, NH crewet gjorde ett bra jobb som valde dig som moderator 🙂
September 12, 2001
stormaz wrote: [quote=skiroy]Oja...
Han är ny som moderator men han är rakt igenom ond 😮
Så akta er nu. 😀
Haha alla moderatorer är onda, en av naturens bestående lagar =P
Va nu???
Så jag är ond...jag som är så snäll så 🙂
Men det är klart...naturligtvis så kan jag bita ifrån om jag behöver det dock något jag sällan behöver...det beror på er medlemmar själva. 🙂
July 14, 2002
Öwall wrote: jag märker att det är peter@20ghz som blev den nya moderatorn.
ehm.. grattis, eller vad man nu borde säga.
Tyckte den tyska texten passade mycket bättre i den här tråden 🙂
1 Guest(s)