May 17, 2002
http://movies.channel.aol.com/.....p?type=lrg
Måste säga att jag verkligen ser fram emot premiären, kanske lyckas Lucas med denna film.
November 27, 2003
Lucas själv beskriver filmen som en "Titanic i rymden" 😕 😮 :-k :-({|=
Tänker dock inte tveka en sekund på att gå och se den. Men det finns en liten irriterande känsla i ryggraden efter de andra två att denna kommer sug jävligt hårt. Speciellt i jämförelse med de tre första mästerverken.
//Andreas
April 30, 2004
April 30, 2004
March 10, 2002
Delph1 wrote: Lucas själv beskriver filmen som en "Titanic i rymden" 😕 😮 :-k :-({|=
Tänker dock inte tveka en sekund på att gå och se den. Men det finns en liten irriterande känsla i ryggraden efter de andra två att denna kommer sug jävligt hårt. Speciellt i jämförelse med de tre första mästerverken.
//Andreas
Har samma känsla. :S Tvåan var riktigt usel tycker jag. Efter bilder och trailer's jag sett från Ep. 3 börjar jag bli lite rädd. Ser lite väl överdrivet ut för min smak. :cy:
February 3, 2003
Filmen verkar bli storslagen med en helvetes massa effekter, undrar bara hur i hela världen dom ska kunna fylla tids luckan mellan 2an och 4an utan att det iaf går lite åt skogen?
Tänkte på Beavis i Beavis and Butthead när Palpatine(?) sade "Are you threatning me, master Jedi" 😀
1 Guest(s)