August 16, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Pajar en till två telefoner per år så nåt flashigt blir det inte... T100 är ju vidrigt seg... Nån som har erfarenhet av Sagem?
jag har sagem my X-6... helt sjysst mobil... tar fina bilder o grejer i 640x480 som du kan dra över till datorn med IR eller datasladd...
March 19, 2003
Helt klart Nokia 2100 för 599:- med kontant kort.
June 20, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Pajar en till två telefoner per år så nåt flashigt blir det inte... T100 är ju vidrigt seg... Nån som har erfarenhet av Sagem?
Funderat på en något stöttåligare variant... 😉
Farsan hade någon vattentät och stöttålig Nokia liggandes som han plockat hem från jobbet...
Inbyggd ficklampa hade den också för övrigt... 😀
November 4, 2001
boogey wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Pajar en till två telefoner per år så nåt flashigt blir det inte... T100 är ju vidrigt seg... Nån som har erfarenhet av Sagem?
Farsan hade någon vattentät och stöttålig Nokia liggandes som han plockat hem från jobbet...
Jag tror inte den hade hållt bättre när han klämde den... Som håller bättre när man tappar dem men inte annars, kanske lite bättre mot fukt och sånt...
January 28, 2003
boogey wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Pajar en till två telefoner per år så nåt flashigt blir det inte... T100 är ju vidrigt seg... Nån som har erfarenhet av Sagem?
5100.
Kanske lite lite tåligare än en vanlig telefon, men funktionaliteten är inte mycket att hurra för..
Min T100 har klarat av massa misshandel utan att det gå isönder, med tanke på priset och att du smäller 2 om året så tycker jag nog du borde satsa på en sådan 🙂
3 Guest(s)